BTW, iemand interesse in een jeugdfriendly? Ik zie dat er weer uitgedaagd kan wordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben vanavond helaas afwezig (reden: de musical Tarzan). Hierbij wens ik een ieder succes![]()
Als ik me niet vergis kan dat pas vanaf de 21e...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
BTW, iemand interesse in een jeugdfriendly? Ik zie dat er weer uitgedaagd kan worden
Ik ben er zo vandoor, maar daag me gerust uit!
YMFC College (5810)
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 21-05-2007
Hangt af van wanneer je competitie speelt. Ik kan wel al uitdagen namelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kan dat pas vanaf de 21e...
Edit:
[..]
Ik zal hem eens als verdediger opstellen.quote:Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!
Ewoud van der Brom: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te oefenen.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
heb je uitgedaagd..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
BTW, iemand interesse in een jeugdfriendly? Ik zie dat er weer uitgedaagd kan worden
Ik ben er zo vandoor, maar daag me gerust uit!
YMFC College (5810)
Maar het is wel jammer dat je meteen op een dergredatieplek terecht bent gekomen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen (812633).
Eerste indrukken zijn erg positief, erg leuk spel zo....
succesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen (812633).
Eerste indrukken zijn erg positief, erg leuk spel zo....
Ja dat zag ik...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar het is wel jammer dat je meteen op een dergredatieplek terecht bent gekomen...
Agossiequote:In de 33e wedstrijdminuut deelde Claus Cerfontaine van krv een kopstoot uit aan een tegenstander, na een incidentje in de minuut ervoor. Hij werd onmiddellijk van het veld gestuurd. Huilend viel hij zijn vader in de armen.
Wat is dit voor schandalig gedrag bij je jeugd zeg... Ik neem aan dat hij hiermee zijn kansen op profvoetbal verspeeld heeft...quote:YMFC-speler Coos Zonnevylle gaf een elleboogstoot aan zijn tegenstander en wordt hiervoor terecht uitgesloten.
Lijkt me toch echt dat je de zaakwaarnemers nog altijd op 20.000 hebt staan. Anders moet je gewoon een berichtje naar een GM sturen. Deze zullen dat vast en zeker kunnen herstellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef komrad het volgende:
Niveau zaakwaarnemers: redelijk
Investering in zaakwaarnemers en/of jeugdopleiding: 40 000 ¤ / week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |