Komt vast omdat ze er continue doorheen tetteren. Wat ze nu verteld over de mond en darmen is zo, dat kun je voelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik heb weinig interessants gehoord helaas.
Ik luister op de achtergrond mee, en erger me kapot. Zeker als het over agressie gaat. Wifebater vindt het heerlijk dat Huub het slachtoffer is van Annet. Die zweefteef zou wifebeater eens moeten aanpakken, maar dat zal Mevr. D. Flens niet goed vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:22 schreef Varen het volgende:
Brian vindt het heel interressant wat er gezegt wordt over Huub
denk jij wat zij vertelt over huub dat dat allemaal onzin is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister op de achtergrond mee, en erger me kapot. Zeker als het over agressie gaat. Wifebater vindt het heerlijk dat Huub het slachtoffer is van Annet. Die zweefteef zou wifebeater eens moeten aanpakken, maar dat zal Mevr. D. Flens niet goed vinden.![]()
Ik iig niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk jij wat zij vertelt over huub dat dat allemaal onzin is?
Pure fictiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk jij wat zij vertelt over huub dat dat allemaal onzin is?
Welkom weerquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:34 schreef Ecila111 het volgende:
Kan die camera NIET op Brian?
Dat camping geval moet weg jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
het effect van een ronde tafel: nu zie je helemaal geen gezichten meer
[afbeelding]
zo, ken jij huub persoonlijk dan?quote:
Het wisselt. In close-up kunnen ze sommige bewoners wel pakken, maar een fatsoenlijk overzichtsbeeld ontbreekt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
het effect van een ronde tafel: nu zie je helemaal geen gezichten meer
[afbeelding]
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Welkom weerToch maar in de buidel getast ?
Ik hoef Huub toch niet persoonlijk te kennenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zo, ken jij huub persoonlijk dan?
niet om het 1 of ander, maar huub is een geboren toneelspeler die zijn spel gewoon goed speelt, en de sreamers heel goed bespeelt, hij weet precies waar hij ze moet raken.
het zijn overigens allemaal toneelspelers zelfs mijn favoriet amanda, maar huub is wat dat betrft toch de topper
Die respectloze, desgeïnteresseerde blik van hem..... naar wie hij ook luistert, maakt niet uit.quote:
Je betaalt nu voor een maand, dus maakt weinig uit. Toen we voor BB voor een uurtje betaalden, was het veel beroerder als het net saai wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik val wel weer met m'n neus in de boter trouwens met deze streams.
wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja.
M'n hele ochtendroutine (koffie, peuk, Palma)
ssstttquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja.
M'n hele ochtendroutine (koffie, peuk, Palma) was in de war.![]()
Ik val wel weer met m'n neus in de boter trouwens met deze streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |