Die andere deed het niet meer bij mijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:29 schreef wyccie het volgende:
Hee, dat laatste plaatje stond er net niet.![]()
Ik wil geen punten voor die vraag Tong. Jij weet wel waaromquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:37 schreef tong80 het volgende:
Stand deel 760
wyccie 2
PhysicsRules 2
ScottTracy 2
ElizabethR 4 2
tong80 2
Goed ER.
Oh, vandaar. Geen probleem hoor. Weet niet of ik het met plaatje wel had gewetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:36 schreef ElizabethR het volgende:
Die andere deed het niet meer bij mijDus heb ik er een nieuwe ingezet, sorry
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:41 schreef wyccie het volgende:
Laurence Fishburne
Wat isquote:Eenis een Noord-Afrikaanse aardewerken stoofpot. De gerechten die ermee gemaakt worden ontlenen er tevens hun naam aan. Vooral in Marokko is de
populair.
Eenbestaat uit een schaal, waaruit de bereide gerechten opgediend kunnen worden, en een relatief hoog conusvormig deksel. Bij het koken met de
valt de condens weer terug in de schaal. Daarmee lijkt de werking van de
enigszins op die van een snelkookpan.
Zegt je moeder dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Dubbele-puntentopic.
Net nu ik moet gaan slapen.
Nee, de donkere vlekken onder mijn ogen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
Zegt je moeder dat?
Is dat een antwoord?quote:
Even opgezocht....dat is een soort bbq.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Een oud-collega van me had zoiets. Die noemde het alleen een Skottelbraaj, of zoiets. Klinkt maar weinig Marokkaans.
Mmmm lekker, die kun je ook in dequote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:50 schreef ElizabethR het volgende:
couscous?
O, dan heb ik haar altijd verkeerd begrepen als ze er ellenlange verhalen over vertelde.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:50 schreef wyccie het volgende:
Even opgezocht....dat is een soort bbq.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |