quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef SaskiaR het volgende:
stefanus?
Met Ola als opperheiligequote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:20 schreef Robbiev85 het volgende:
Tjoep, Raket, Magnum, Cornet en Speedy
Dit is hetzelfde als in de NL wiki staat. De EN wiki vindt echter van niet:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
plast wordt bij sterke verhitting zacht, terwijl hader hard blijft
quote:Thermosetting plastics (thermosets) are polymer materials that cure, through the addition of energy, to a stronger form.
daar heb ik het ook vandaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef geertp het volgende:
Heb 't wel nog op de wiki hoofdpagina gelezen vandaag. Maar heb de namen helaas niet onthouden.
Sorry, ik weet de namen van de winnaars van " met je ster op het ijs" e.d. niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie zijn de vijf IJsheiligen?
dat is toch servatius?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef geertp het volgende:
ik weet dat er 1 van maastricht is. Maar hoe die heet is me een raadsel.
hoef je niet zo voor te blozen. Vragen mag je er wel zoeken. Alleen de antwoorden niet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar heb ik het ook vandaanAnders had ik ze ook niet geweten
![]()
maar die energie hoeft niet perse een temperatuur verhoging te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als in de NL wiki staat. De EN wiki vindt echter van niet:
[..]
dat is iig één van de vijfquote:
zou kunnen. er staat niet voor niks een st. servatius kathedraal op 't vrijthof natuurlijkquote:
dat zijn in elk geval wel 3 bekende namen. Wist alleen niet dat die ijsheilig waren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Daarnaast zijn er Sofia en Bonefatius.
De andere twee weet ik niet meer.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Daarnaast zijn er Sofia en Bonefatius.
De andere twee weet ik niet meer.
Jouw avatarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef geertp het volgende:
dat zijn in elk geval wel 3 bekende namen. Wist alleen niet dat die ijsheilig waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |