Maar we spelen punkmetal, en mijn stijl is nogal erg punk enzo [lekker hard met lange halen op en neerquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef Aresdreams het volgende:
daarom heb ik geen dunne meer, die vind ik ook niet lekker spelen
Mij is het het ooit gelukt 2 snaren tegelijkertijd in 1 slag te mollenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar we spelen punkmetal, en mijn stijl is nogal erg punk enzo [lekker hard met lange halen op en neer], dus moet ook niet altijd dikke hebben. Een keer gepresteerd op een oefen-avond twee keer de lage E te slopen....
![]()
Dat zit hem meer in aanslagtechniek dan in het plectrum.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar we spelen punkmetal, en mijn stijl is nogal erg punk enzo [lekker hard met lange halen op en neer], dus moet ook niet altijd dikke hebben.
Zit het ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zit hem meer in aanslagtechniek dan in het plectrum.
Ik vind het te floppy (om maar een vakterm te gebruikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit het ook
Maar speelt zo lekker, en met dun speelt het dan heerlijk!
ze zien er zo kut uit dat ik ze niet eens ga proberen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef Aresdreams het volgende:
Grappig dat er meer mensen zijn die die shark fins niks vinden
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Under_Score het volgende:
voor minder dan 1.3 doe ik het niet meer, dunne kloten plectrums. nu nog plectrums die niet snel slijten vinden met een griplaag zodat ze niet snel wegglijden als ik zweethanden krijg
Ik geloof er eigenlijk niks van dat je sound echt beter gaat worden door die dingetjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moet de mijne nog steeds bestellen. ¤12,50 voor één plectrum.
Meer info: http://www.vintagegitaar.nl/index.html?row2col2=tonepicks.html
iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef Under_Score het volgende:
12,50?. dan slijten de mijne maar wat sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |