ik zou wel glow in the dark plectrums willen hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja verdomme, als je die kwijtraakt is dat balen, hahah. Wat dat betreft hadden ze hem wel fluorescent geel mogen maken
Dat is wel de doelstelling in ieder gevalquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:53 schreef Aresdreams het volgende:
WOEHOE! o/
hopelijk minstens zo goed als atlantic
in ieder geval iets om naar vooruit te kijken
Ik speel met Dunlop Gator Grips. Zijn ideaal. Normaal schoten mijn plectra altijd de kamer door (speel metalquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Under_Score het volgende:
voor minder dan 1.3 doe ik het niet meer, dunne kloten plectrums. nu nog plectrums die niet snel slijten vinden met een griplaag zodat ze niet snel wegglijden als ik zweethanden krijg
heb ik ook, van die zwarten met zo`n laagje rotzooi er op, maar die slijten vrij snel vind ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik speel met Dunlop Gator Grips. Zijn ideaal. Normaal schoten mijn plectra altijd de kamer door (speel metal) maar met Gator Grips niet meer. Als je vingers ff nat worden dat wordt de plectrum erg stroef. Goede dingen!
.
dat is geen excuus voor je plectrums niet vasthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik speel met Dunlop Gator Grips. Zijn ideaal. Normaal schoten mijn plectra altijd de kamer door (speel metal) maar met Gator Grips niet meer. Als je vingers ff nat worden dat wordt de plectrum erg stroef. Goede dingen!
.
En ik was het niet hoor!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:58 schreef Aresdreams het volgende:
heerlijke muziek om bij weg te dromen iig(al zijn de teksten zo heel erg vrolijk
)
was wel grappig tijdens gothtronic in leeuwarden, in 2004 ofzo, of 2005?
in ieder geval, zo een hele zaal dooie kippen (zover ik om me heen zag) en dan samen met nen gekke fries helemaal uit ons dak gegaan
- wat spelen julliequote:Op woensdag 16 mei 2007 18:53 schreef Under_Score het volgende:
zin in zondag, lekker voor het eerst met de band oeffenen
nu alleen nog een toetsenist vinden.
Verkapte roadiequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef Neidropje het volgende:
- waarvoor heb je in godsnaam een toetsenist nodig
pffrt of voor de mensen die geen roadie kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:38 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf sjouwen is voor de echte bikkels
op dit moment covers ( the gathering, within temptation, gothic metal dus )quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
- wat spelen jullie
- waar spelen jullie
- wat zoek je in de toetsenist
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pffrt of voor de mensen die geen roadie kunnen krijgen![]()
Daarom moet je die 3e gitaristen van je ombouwen tot roadiequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
op dit moment covers ( the gathering, within temptation, gothic metal dus )
we spelen in de omgeving enschede, maar dat kan verplaatsen aangezien we uit de hele omgeving komen ( borne almelo etc )
wij zoekken een toetsenist die zich in het voorgaande kan vinden en ook zelf een goeie inbreng heeft.
3 gitaristen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:08 schreef Deansensitized het volgende:
Die vertrouw ik mijn gear niet eens toe man. En kan ook niet fatsoenlijk sjouwwerk doen... mietje...
Nog welquote:
en hij kan misschien nog wel backing vocals doen ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ok mijn broer kan dus aardig keyboard spelen enzo, woont in dezelfde omgeving (werkt in Enschede) en luistert wel naar dingen zoals Within Temptation.. ohja hij is 25 , weet niet hoeveel dat uitmaakt?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
WIEJ! vandaag lekker rifjes aan het verzinnen en werken aan een nummer die ik allang af had kunnen hebben
ik weet al hoe laat het isquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en hij kan misschien nog wel backing vocals doen ook![]()
nee, echt zingen eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:06 schreef Deansensitized het volgende:
Als een gefrustreerde kinderverkrachter in die mic staan te schreeuwen zeker??![]()
maar wat is jullie gemiddelde leeftijd dus ongeveer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
op dit moment covers ( the gathering, within temptation, gothic metal dus )
we spelen in de omgeving enschede, maar dat kan verplaatsen aangezien we uit de hele omgeving komen ( borne almelo etc )
wij zoekken een toetsenist die zich in het voorgaande kan vinden en ook zelf een goeie inbreng heeft.
quote:
jaja, nu heb ik dus een stuk doom, gekoppeld aan een soort van black gekoppeld aan een soort stukje als van Moonspell - Awake, en het klinkt heerlijkquote:
Ik ken niet veel plekken waar je zes setjes snaren krijgt voor 3 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Een pakje snaren van 10 euro om je geluid te verbeteren mag wel, maar een plectrum van 12,50 wat veel meer invloed op je spel heeft dan een lullig setje snaren, en bovendien veel langer meegaat, is taboe? Sterf dan maar aan de pest.
zo blij dat ik bijna moest kotsen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mooie afwisseling voor in de set![]()
De tekst erbij is nog genialer
en thnx
Lol. Ik heb een veel simpelere oplossing. Picks met zo'n leuk traanplaat motiefje. Dan glijden ze nooit meer weg, vooral niet als je een beetje eelt op de plaats krijgt waar je je plektrum vast hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Daar gaat m'n blije buiquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Aresdreams het volgende:
Dankzij dribbel
http://media.putfile.com/Nieuws-iets-ding-geval
hier ben ik dus mee aan het werk
Vet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Aresdreams het volgende:
Dankzij dribbel
http://media.putfile.com/poging-2-77
Klinkt niet slecht. Ben benieuwd hoe het zou klinken als opname met echte instrumenten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:14 schreef Aresdreams het volgende:
Dankzij dribbel
http://media.putfile.com/poging-2-77
Piano + gitaar is tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |