nee, want ze had meestal wel een goede reden om te bleren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De keren dat ze zwaar irritant dom loopt te bleren knipper jij zeker steeds net met je ogen![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij vind dat ze zich normaal gedraagt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan bij mij gewoon geen kwaad, het is zo'n schatje.
vind het echt jammer dat ze hier zo bespot wordt
Ze is gewoon te onnozel en te lief om boos op te worden, en ze is eigenlijk best wel zielig dat ze zich steeds weer aangetrokken voelt door die wandelende tijdbom, die zijn blackouts niet kan beheersen, zelfmoordplannen uit en "alle collega's (van achter?) alle shit wil laten schuilen".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ga haar denk ik wel een brief schrijven waarin ik haar adviseer om kontakt op te nemen met wat muziekproducers, ze moet een cd maken, ze heeft een gouden stemmetje
Ook toondoof?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, want ze had meestal wel een goede reden om te bleren.
ik ga haar denk ik wel een brief schrijven waarin ik haar adviseer om kontakt op te nemen met wat muziekproducers, ze moet een cd maken, ze heeft een gouden stemmetje
Amanda is best liefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind ik ook, had gehoopt dat je datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh ze speelde toch met zijn gevoelens
Dat ze er niet mee door wou gaan vind ik alleen maar voor haar pleiten
Ik denk dat als ze wist hoe huub echt over haar dacht, huub z'n borst kon nat maken
Ze kan inderdaad goed R&B songs op kreunen maar dat kreun-talent kan ze ook wel voor andere doeleinden gebruikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, want ze had meestal wel een goede reden om te bleren.
en niet zo achter een denigrerende brian aan blijven lopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik mag Amanda ook wel. Aleen ze moet minder aan d'r haar kloten.
Wat een mietige AU kwam er trouwens net uit Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Kan Natasja daar zomaar mee leven? Een Brian die aan zn tenen zit te purken in haar bed.
Wat meer trots zou een complete metamorfose veroorzakenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:48 schreef miesy het volgende:
[..]
en niet zo achter een denigrerende brian aan blijven lopen.
wat meer trots zou haar wel sieren.
Mee eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:48 schreef miesy het volgende:
[..]
en niet zo achter een denigrerende brian aan blijven lopen.
wat meer trots zou haar wel sieren.
In principe zit er volgens mij geen greintje kwaad in Amanda, totdat ze mensen ontmoet zoals Brian, dan gaat het goed fout...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda is best lief
Maar als haar gevoel haar iets ingeeft, dan kan ze een beetje TE koppig zijn (ook al is het onterecht).
Maar ik vind dat soort gevoelsmensen meestal wel mooi
Hij heeft ook wel eens gezegd dat hij haar maar een dom wijf vind, waar hij behalve soms wat geilheid verder helemaal niks voor voelt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef miesy het volgende:
[..]
vind ik ook, had gehoopt dat je datwel door had.
huub heeft altijd gezegd dat ie amanda echt heel lief vind, en sexy, maar meer niet.
Huub heeft hetzelfde lijf en loopje als Paulus de Boskabouter (van Rien Poortvliet).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gezicht valt wel mee, hij heeft alleen een beetje vreemd kort lichaam
En dat soort types zoekt ze keer op keer op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
In principe zit er volgens mij geen greintje kwaad in Amanda, totdat ze mensen ontmoet zoals Brian, dan gaat het goed fout...![]()
Welke complicaties kunnen er optreden als Jaap zn TERROR op haar gaat uitvoeren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Maar even serieus.... wat moeten we nou met een herstellende Natasia...... Tukjes doen, geen inspanning....
Saai, dus toneelhaak die ze in de balonnetjes prikken?![]()
Ze is ook heel lief , maar ja ik lach soms om haar laat ik netjes blijven, naieve opmerkingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |