IK SEG: BANNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
vroegah toen Turken nog toeristen waren![]()
Het ging hier specifiek over de eier actie en over Jaap in het pre-godfather tijdperk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die maakte een opmerking dat Braajen niet stookt!
En hij geilt teveel op zichzelf, dat is ook wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gezicht valt wel mee, hij heeft alleen een beetje vreemd kort lichaam
Zitten wel stokbroodjes onder volgens Madamquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel maanden is ze zwanger!!!!!
ik denk dat er meerdere mensen in het huis zijn die graag stoken, nicolaas is natuurlijk het opperhoofd daarinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die maakte een opmerking dat Braajen niet stookt!
t moest verboden worden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
Fijn 4 streams met KUT herrie
Zo subjectief als ik ben betrek ik dat op al zijn acties.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het ging hier specifiek over de eier actie...
Wel scherp blijven
En Amanda natuurlijk de juiste proporties volgens jou.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn gezicht valt wel mee, hij heeft alleen een beetje vreemd kort lichaam
Scherpquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Amanda natuurlijk de juiste proporties volgens jou.![]()
Ik hoop dat die groot genoeg is dat er nog een gitaar bij kan.quote:
+Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die groot genoeg is dat er nog een gitaar bij kan.
in het donker zien ze je niet, vandaar al dat licht in de goudenkooiquote:
Bij sommige bewoners is een schutkleur juist wel prettigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:32 schreef CoMMunicaTioN het volgende:
[..]
in het donker zien ze je nie,t vandaar al dat licht in de goudenkooi
en dat plan vonden brian en natasja zo geslaagd dat ze het wel een goed plan vondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het plan om met lieke te gaan zoenen kwam van amanda zelf![]()
Dat hij daar graag in mee ging is heel logisch in kader van het spel
amanda kan bij mij gewoon geen kwaad, het is zo'n schatje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Amanda natuurlijk de juiste proporties volgens jou.![]()
Was ook niet helemaal waarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo subjectief als ik ben betrek ik dat op al zijn acties.![]()
De keren dat ze zwaar irritant dom loopt te bleren knipper jij zeker steeds net met je ogenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan bij mij gewoon geen kwaad, het is zo'n schatje.
vind het echt jammer dat ze hier zo bespot wordt
Huh ze speelde toch met zijn gevoelensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:33 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat plan vonden brian en natasja zo geslaagd dat ze het wel een goed plan vonden
als amanda ermee doorging. natasja stelde het daarna aan amanda voor maar die voelde
er niks voor en zei dat ze niet met huubs gevolens wou spelen.
zo lullig dat ze dat ze zich niet wou laten gebruiken door die 2.
![]()
Ik mag Amanda ook wel. Aleen ze moet minder aan d'r haar kloten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan bij mij gewoon geen kwaad, het is zo'n schatje.
vind het echt jammer dat ze hier zo bespot wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |