vorige deel: [2007] Wat zijn jouw reisplannen voor dit jaarquote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Midden juli rondje Nederland per fiets. De dag erop naar Ierland en daar weer een rondje fietsen, maar dan van drie weken.![]()
Ik zie dat er meer vakantiefietsers zijn. Wellicht leuk om een fietsvakantietopic te maken?
Kan ik me voorstellen, 5 Weken daarheen lijkt mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Blik het volgende:
5 weken Cambodja en Vietnam, vertrekken 7 juli en komen 10 augustus terug
heb er echt gruwelijk veel zin in
Qua kosten hoef je het niet te laten, gok dat ik zo'n 1500-1600 euro kwijt ben. Maar die 5 weken vrij is niet iedereen gegundquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef Proximo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, 5 Weken daarheen lijkt me![]()
Welke maatschappij vlieg je mee, dacht dat het altijd redelijk aan de prijs was?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Qua kosten hoef je het niet te laten, gok dat ik zo'n 1500-1600 euro kwijt ben. Maar die 5 weken vrij is niet iedereen gegund
Daar is idd flink op bespaard, vlieg met een iraanse maatschappij (Mahan Air) naar Bangkok. Was 644 euro (1288 met 2 personen) kwijt en het kon nog goedkoper a;s ik in augustus wilde gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
Welke maatschappij vlieg je mee, dacht dat het altijd redelijk aan de prijs was?
China Airlines vliegt ook redelijk goedkoop naar Bangkok. En zo zijn er nog wel meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
Welke maatschappij vlieg je mee, dacht dat het altijd redelijk aan de prijs was?
Nice, toen vietnam nog een optie was en ik wilde boeken bij Singapore, KLM etc kwam ik uit op die 1200 euro per persoon...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Daar is idd flink op bespaard, vlieg met een iraanse maatschappij (Mahan Air) naar Bangkok. Was 644 euro (1288 met 2 personen) kwijt en het kon nog goedkoper a;s ik in augustus wilde gaan.
Heb ook nog 2 andere vluchten geboekt met AsiaAir, van Bangkok naar Pnomh Penh, Cambodja en van Hanoi, Vietnam naar Bangkok. Hier was ik nog ongeveer 85 euro (170 voor 2 personen) voor kwijt.
Een directe vlucht naar Vietnam of Cambodja is ook veel en veel duurder dan als je via Bangkok vliegtquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Proximo het volgende:
[..]
Nice, toen vietnam nog een optie was en ik wilde boeken bij Singapore, KLM etc kwam ik uit op die 1200 euro per persoon...![]()
Have fun
En in juni een dagje Londen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Vava het volgende:
Ik ben net naar Istanbul geweest, misschien ga ik in juli een paar dagen naar Boedapest en in november naar Zuid-Afrika![]()
Zelfs als een Iraanse maatschappij 10 maal zoveel brokken maakt, is het nog steeds veiliger dan met de bus op vakantie gaan oid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef F04 het volgende:
Lol, het lijkt me niet verstandig om met een Iraanse maatschappij te reizen. Als je even bij Airfleets kijkt zegt dat al genoeg lijkt mij.
Het is maar voor een paar uurtjes, en daar bespaar ik wel een paar honderd euro meequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zelfs als een Iraanse maatschappij 10 maal zoveel brokken maakt, is het nog steeds veiliger dan met de bus op vakantie gaan oid.
Wat me wel zou tegenstaan zijn de andere mensen aan boord. Ik krijg nu echt visioenen van die enorme vrouwen met tentdoek omgeven en met een onwijze zweetlucht die 12 uur lang naast je zit te praten in het Arabisch![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |