Echt waar joh?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef Hanenwurger het volgende:
Playstation is met name bedoeld voor mensen die graag spelletjes spelen.
En de Xbox?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef Hanenwurger het volgende:
Playstation is met name bedoeld voor mensen die graag spelletjes spelen.
Je kan altijd aangifte doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan ik trouwens aangifte doen als er niks zichtbaar kapot is van het slot ofzo? (deur was achter de laatste dichtgetrokken zonder dat deze hem op slot had gedraait, dus voor inbrekers zonder schade te openen) Of heeft die aangifte totaal geen zin?
Ik denk van niet, maar als je met z'n allen aangifte gaat doen, doen ze er misschien meer moeite voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
maar heeft dat zin als er geen schade is?
Heeft altijd zin; anders kloppen zijn de misdaadcijfers nietquote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tipje mijnerzijds: Maak die schade gewoon zelf, beetje met een schroevendraaier het slot forceren ofzo. Dan kun je aangifte doen en via je verzekering wellicht wat terugkrijgenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
foei frits.. zoiets zeg je toch niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tipje mijnerzijds: Maak die schade gewoon zelf, beetje met een schroevendraaier het slot forceren ofzo. Dan kun je aangifte doen en via je verzekering wellicht wat terugkrijgen
Dit heb je niet van mij![]()
Even checken of de moeder van één van je huisgenoten toevallig een playstation gekregen heeft voor moederdag!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan ik trouwens aangifte doen als er niks zichtbaar kapot is van het slot ofzo? (deur was achter de laatste dichtgetrokken zonder dat deze hem op slot had gedraait, dus voor inbrekers zonder schade te openen) Of heeft die aangifte totaal geen zin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |