Cool, nu weet ik ook hoe Jane Doe heet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi vrouwtje trouwens, Alex mag zijn handen dicht knijpen als hij haar weet te strikken.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Ja ik heb zelf stiekem op abc.com gekekenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie al stiekem gegoogled hoe Jane Doe er in het echt uit ziet? De actrice die haar speelt? En hoe ze er dus waarschijnlijk na de operatie uit gaat zien? Of is dat ook een soort spoiler als ik die foto plaats, nee toch? Ik durf het niet
Ja, en doordat ik op abc.com keek werd me ook een hele grote spoiler van de season finale opgedrongen, was best leuk eikquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:47 schreef Greys het volgende:Skaai, jij bent net zo erg als ik dus. Gelukkig
heus heus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga Addison heus wel missen
In het begin vond ik haar heus niet leuk, maar nu is ze één van mijn favorieten![]()
Uh, wat heeft die Hula Hoop dance met GA te maken?? Denk dat je het verkeerde linkje hebt gestuurd...ben jij datquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:00 schreef Purky het volgende:
[..]
heus heus?
Ben wel benieuwd naar die spin-off! Is inderdaad jammer dat ze eruit gaat, ze hoort er nu wel een beetje bij. Maar op een gegeven moment is haar verhaallijn ook over. Maar eerst moet ze nog ff met Karev aan de slag![]()
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=I_xM_qza_pI filmpje van MadTV, een parodie op Grey's Anatomy. Ik moest vooral lachen om Yang hoe die eruit zietHet einde vind ik niet zo grappig en O'Maley wordt niet leuk nagedaan maar de rest vind ik nog wel grappig.
Gaat ze eruit?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef Etcetera het volgende:
de eerste aflevering van de spin off van Addison is uitgezonden in Amerika, geloof met groot successtond een stukje in de spits
en volgens mij gaat Net5 die ook uitzenden eind dit jaar
maar toch jammer dat ze eruit gaat
nou ja, dat neem ik aan hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gaat ze eruit?ik las ook al in de krant dat Burke ruzie met de crew heeft en deze waarschijnlijk gaat verlaten omdat de crew zich tegen hem heeft gekeerd?
tot 2x toe zelfsquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Burke had zich toch negatief uitgelaten over homo's ofzo tegen George, die homoseksueel is. Daar was een rel over, maar ik dacht dat dat alweer over was?
Gaaf! Alleen wel een btje traagquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:04 schreef Xurk het volgende:
Ik heb van de scène waarin je een flasback krijgt van Izzie & George die aan het vrijen zijn, een ani-GIF gemaakt, check!
Dat klopt, maar is het ook al zeker dat Burke weggaat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef Smash-it het volgende:
Burke had zich toch negatief uitgelaten over homo's ofzo tegen George, die homoseksueel is. Daar was een rel over, maar ik dacht dat dat alweer over was?
Burke staat bij mij op de 2e plekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef Koningin het volgende:
Niet alleen McDreamy was aandoenlijk op het eind, ik vond Burke ook wel schattig met Christina in bed op het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |