abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 juni 2007 @ 21:14:04 #276
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50105809
Op zich is het best aardig, maar inderdaad, ik wil GA gewoon zien... heb nu het gevoel dat ik het vanavond niet eens gezien heb. Voor ieder vijf minuten "Private Practice" is er maar één minuut "Grey's Anatomy" volgens mij.

Is het geluid vanavond trouwens ruk, of ligt dat aan mij? De reclames zijn wel keihard, maar tijdens GA hoor ik haast niets tenzij ik het volume heel hoog zet.
pi_50105905
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Xurk het volgende:
Op zich is het best aardig, maar inderdaad, ik wil GA gewoon zien... heb nu het gevoel dat ik het vanavond niet eens gezien heb. Voor ieder vijf minuten "Private Practice" is er maar één minuut "Grey's Anatomy" volgens mij.

Is het geluid vanavond trouwens ruk, of ligt dat aan mij? De reclames zijn wel keihard, maar tijdens GA hoor ik haast niets tenzij ik het volume heel hoog zet.
Het GA deel staat ook zachter dan de spin-off. Alles om ons maar enthousiast te krijgen En ik vind ook dat er veel te snel afgewisseld wordt, maar één minuutje ofzo idd
pi_50106081
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Xurk het volgende:

Is het geluid vanavond trouwens ruk, of ligt dat aan mij? De reclames zijn wel keihard, maar tijdens GA hoor ik haast niets tenzij ik het volume heel hoog zet.
Hier ook, al is mijn gehoor deze avond toch naar de klote.
pi_50106123
En wat hebben jullie tegen de spin-off? Ik vind het wel leuk
pi_50106449
Goed, volgende week dus alleen de spin-off
pi_50106484
Idd. Ik heb voor mijn gevoel ook geen GA gezien. En volgende week belooft ook al niet veel goeds
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_50106517
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Xurk het volgende:
Op zich is het best aardig, maar inderdaad, ik wil GA gewoon zien... heb nu het gevoel dat ik het vanavond niet eens gezien heb. Voor ieder vijf minuten "Private Practice" is er maar één minuut "Grey's Anatomy" volgens mij.

Is het geluid vanavond trouwens ruk, of ligt dat aan mij? De reclames zijn wel keihard, maar tijdens GA hoor ik haast niets tenzij ik het volume heel hoog zet.
ik dacht al dat dat aan mij lag...

opzich kan dit wel wat worden met die spin off... (al mis ik de originaliteit, maar ja 1 aflevering pas he), maar grrr niet meer tijdens GA graag...
pi_50106530
O MY GAWD GEEN G.A. MAAR EEN ANDERE SERIE O MY GAWD MIJN WERELD STORT IN.


Huilies.
pi_50106570
Ik vond het wel leuk
Private Practice lijkt me leuk

Inderdaad beetje weinig GA, maar ik vond het niet erg.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 4 juni 2007 @ 21:31:34 #285
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_50106571
Gelukkig lag het niet aan mij wat geluid betreft!

Ik heb er niets tegen, vind het ook best leuk, maar ik zie liever GA
Als het volgende week weer zo'n scheve verhouding heeft, dan hebben we straks dus twee weken lang eigenlijk geen GA gehad... makkelijk om het seizoen zo vol te maken

Kellerman [van Prison Break] was wel best cool en de humor was wel leuk, maar ik krijg er een soort Ally McBeal-vibe bij in plaats van een ziekenhuisvibe
pi_50106647
Ik vond het niet echt boeiend.
I'm an assassin and I had a job to do
  maandag 4 juni 2007 @ 21:35:25 #287
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_50106752
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het wel leuk
Private Practice lijkt me leuk

Inderdaad beetje weinig GA, maar ik vond het niet erg.
Helemaal mee eens! Na de 'teleurstelling' van vorige week was dit wel leuk!

Zou wel fijn zijn als ze het zo snel mogelijk splitten (1 uur GA, 1 uur PP)
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 4 juni 2007 @ 21:36:11 #288
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50106786
Ja! Ik kreeg ook een Ally McBeal vibe, zo'n hip kantoor enzo.. En ik vond trouwens dat de bruidsmeisjes jurken heel mooi stonden! Alle drie zijn ze super anders qua figuur enzo en alledrie vond ik ze even mooi in die jurken..

En Cristina moet gewoon even normaal doen. Wat is de big deal om een leuk fuifje te hebben met een mooie jurk?! Als je hem daar nou heeeel blij mee maakt?

Verder, weinig McDreamy en Meredith vanavond. Jammer, had wel wat meer ontwikkelingen willen zien na dat stomme 'ik wil je niet meer beademen' van vorige week.
pi_50106816
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Xurk het volgende:
Gelukkig lag het niet aan mij wat geluid betreft!

Ik heb er niets tegen, vind het ook best leuk, maar ik zie liever GA
Als het volgende week weer zo'n scheve verhouding heeft, dan hebben we straks dus twee weken lang eigenlijk geen GA gehad... makkelijk om het seizoen zo vol te maken

Kellerman [van Prison Break] was wel best cool en de humor was wel leuk, maar ik krijg er een soort Ally McBeal-vibe bij in plaats van een ziekenhuisvibe
Ah verrek... daar is die gozer van
En beter ally macbeal dan een cheape GA ripoff toch?
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef Tesss het volgende:
Ik vond het niet echt boeiend.
Ach na een aflevering is dat een beetje vroeg om te zeggen toch? Was pas het inleidende stuk...
pi_50106867
Vind het wel handig van GA, alvast nieuwe kijkers werven
Ik vind het slim
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50106909
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:36 schreef Smash-it het volgende:


En Cristina moet gewoon even normaal doen. Wat is de big deal om een leuk fuifje te hebben met een mooie jurk?! Als je hem daar nou heeeel blij mee maakt?
Uhm, het is ook háár bruiloft?!
pi_50106940
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Uhm, het is ook háár bruiloft?!
Ik wilde het net zeggen!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50107003
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ah verrek... daar is die gozer van
En beter ally macbeal dan een cheape GA ripoff toch?
[..]

Ach na een aflevering is dat een beetje vroeg om te zeggen toch? Was pas het inleidende stuk...
Ja nog maar even afwachten. Mischien gaat het nog leuker worden.
I'm an assassin and I had a job to do
  maandag 4 juni 2007 @ 21:41:01 #294
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_50107013
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Uhm, het is ook háár bruiloft?!
Ja, maar ze doet net alsof hij haar vraagt om een nest puppy's te onthoofden. Ik snap niet waarom het zo ontzettend erg is, zeker als je er zelf niet zoveel waarde aan hecht. Dan doe je het toch voor hem als hij daar blij van wordt? Dat doe je toch voor je ?
  maandag 4 juni 2007 @ 21:44:39 #295
56724 Wombcat
rent wiel
pi_50107176
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Nesle het volgende:
Ik vond het wel leuk
Private Practice lijkt me leuk

Inderdaad beetje weinig GA, maar ik vond het niet erg.
Dito hier. Lekker veel Addison
in a crowd you lose humanity
pi_50107253
Christina zei toch dat ze alleen wilde trouwen als het klein werd gehouden? Ik dacht dat Burke daar mee akkoord ging En volgens mij zat Burke net te twijfelen of Christina wel de ware is? Je zag 'm kijken!

En ja... de spin-off... Ik vond het wel wat hebben, maar wel jammer dat de ontwikkelingen in Seattle stil stonden
Eigenlijk zou één aflevering 1,5 uur moeten duren!!

En ik vind Addy wel steeds leuker worden!

Noot noot.
pi_50107286
dubbel
Noot noot.
pi_50107420
De twist van Addison dat ze ineens een kind wil vind ik een beetje raar. Wel zielig dat ze geen kinderen meer kan krijgen trouwens. Ze kan volgens mij best een leuke moeder spelen
En Mark die zich écht afvraagt waar ze is. En Karev de schuld geeft. Jammer dat hij geen 2e kans heeft gehad.
pi_50107665
Ja Mark was wel echt een beetje zielig he! Hij was echt bezorgd om haar leek het
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_50107796
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:49 schreef Purky het volgende:
De twist van Addison dat ze ineens een kind wil vind ik een beetje raar. Wel zielig dat ze geen kinderen meer kan krijgen trouwens. Ze kan volgens mij best een leuke moeder spelen
En Mark die zich écht afvraagt waar ze is. En Karev de schuld geeft. Jammer dat hij geen 2e kans heeft gehad.
Komt nog wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')