hast alle joenen. It leafst it hiele programma, mar yn elst gefal hjoed.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kijken jullie wel eens Omrop Fryslan?
Ik kom die presentator ALTIJD tegen, waar ik ook kom! Op mijn werk, in de kroeg. Op straatquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hast alle joenen. It leafst it hiele programma, mar yn elst gefal hjoed.
Joen wer hollebatse by klipkar?
Jawis, hast elke jun.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kijken jullie wel eens Omrop Fryslan?
Der binne wol een stuk as tsien presentatoren by de Omrop?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kom die presentator ALTIJD tegen, waar ik ook kom! Op mijn werk, in de kroeg. Op straat
Die gast die het nieuws doet!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Der binne wol een stuk as tsien presentatoren by de Omrop?
Je hawwe Arjen de Boer, die is begûn bij boppeslag. Dan ha je douwe nogwat, die is bekend wurdne trog sien ferslag fan e mkz-krisis fanut Ie, die kealende blonde mei stikeltsjes... Gerard fan der fear en Eelke Lok hawwe it yn it ferline ek dien...quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
het is een gast, post eens wat foto's enzo
laat maar enzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hawwe Arjen de Boer, die is begûn bij boppeslag. Dan ha je douwe nogwat, die is bekend wurdne trog sien ferslag fan e mkz-krisis fanut Ie, die kealende blonde mei stikeltsjes... Gerard fan der fear en Eelke Lok hawwe it yn it ferline ek dien...
Jaa hij is te keap bij de blokkerquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Baas Boppe Baas
Is dat al op DVD? Die mat ik hawwe! Alle sesoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |