Was een zo'n thaise geluksballon ofzo??quote:Op woensdag 26 december 2007 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet een hele grote vuurbal in de lucht (Cornjum) die langzaam richting het noorden wegvloog.. WTF? Iemand die hier meer van weet?
Nee, die heb ik ook al eens gezien, die was veel kleiner.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:36 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Was een zo'n thaise geluksballon ofzo??
der bij reitze bedoelst sekers ... wie een san geluksbalon allinich dan de supergrutte fersie der van .. kwam dr ek del toen ik nei hus ta riede en seag hem ..quote:Op woensdag 26 december 2007 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet een hele grote vuurbal in de lucht (Cornjum) die langzaam richting het noorden wegvloog.. WTF? Iemand die hier meer van weet?
Idd. Lit jim gean Friezen stiet ek al net yn'e top 5quote:Op maandag 31 december 2007 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:! It moat net gekker wurde! Knoopkes stiet op 16
Die heart yn de top 3....
Haiiquote:
No gelokkich mar, oars hiest my beledigd.quote:Op maandag 31 december 2007 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat sis ik ek net. It is de musyk dy't my neat seit
Froubuurt of all placesquote:Op maandag 31 december 2007 17:47 schreef nagel72 het volgende:
wud dus wol leasen jirre olejer .. tenminste oan de reackties te sjin
nou ik sil ffkes nei frouwbuurt ta om het ier ut te sitten
oan't vanacht let olejer maar
We hawwe my de ferkiezing fan fernemaste Frysk al in Heidens complot hân om Kening Redbad op nûmer 1 te krijen (en dat is slagge fansels), dus de kristenen meie hun liedjse hawwequote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
It kristelike nûmmer Marije Maria stiet wer op ien.
GAAP !!quote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
It kristelike nûmmer Marije Maria stiet wer op ien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |