Jaapquote:Op maandag 14 mei 2007 23:38 schreef schatje het volgende:
Wat is dat ronde geval eigenlijk in de keuken
En van mij een pakkie sensijoints erbij !!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs het kon zou ik een paar joints mailen![]()
jaaaaaaaaaaa ik ook, hij heeft zich ook al poosje niet meer hier laten zien. Maar die had ook wel een hogequote:
quote:
Het lijkt net een kluis.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn gewoon sukkels hoor, want we wisten niet wat je bedoelde![]()
Zal ik het goede antwoord dan maar geven????quote:
Ik ben geen fanboyquote:
Dat is dan wel weer liefquote:Als je het irritant vindt hou ik er in het vervolg rekening mee. Tenminste, dat zal ik proberen.
Je hebt groot gelijk.... soms heb je dat gewoon nodig..... Een hele dikke knuffel van mijquote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn beste vriend komt hierheen en is er over een uur (belt me net)..thanx allemaal dus ik ga nu lekker roken (was gestopt voor mijn vriend) en ik ga heel het pakje oproken.
Hij word wakker.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef schatje het volgende:
Huub zegt wonderbaarlijk iets nuttigs: "Ik ben inspiratieloos".
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Huub is inspiratieloos. Hij heeft dat vanaf het moment dat Lieke terug is. Hij wil weer inspiratie hebben. YEAHHHHH Huub dat willen wij ook.
Ik zie dingen die jij kennelijk niet ziet. Ik vond dat Brian tijdens dat hele gebeuren sneaky aan het lachen was. Dat doet ie wel vaker. De boel opstoken en vervolgens van de zijlijn toekijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben geen fanboy
Ik probeer objectief te kijken, en kom naar mijn mening niet met belachelijke argumenten om mijn denkbeelden te verklaren
Als jij dat wel vind moet je met betere argumenten komen dan mijne, dan zal ik zo objectief proberen te zijn om je gelijk te geven
Een oorontsteking werkt daar goed aan mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:48 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Jaap is volgens mij echt uber vermoeid de laatste tijd..Hij heeft regelmatig dat hij overmatig zit te knipperen en dat zijn ogen helemaal tollen
Sterkte, tis nogal wat.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn beste vriend komt hierheen en is er over een uur (belt me net)..thanx allemaal dus ik ga nu lekker roken (was gestopt voor mijn vriend) en ik ga heel het pakje oproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |