Mocht je Frans nog spreken, bedank hem dan voor de leuke tijd in DGKquote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Klopt Frans werkt niet meer hier.
To much or not to much, thats the questionquote:
Dat is toch niet zo raar?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Heb je het weleens anaal gedaan?"
Lieke: "Ja".
Amana: " Alleen of met partner?"
Ohh, geen Frans meer in DGK? Heeft de redactie hem soms weggepest?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mocht je Frans nog spreken, bedank hem dan voor de leuke tijd in DGK
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar?
Er staan in Amsterdam van die paaltjes...........
Was ik vandaag in A'dam.... helemaal vergeten..quote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar?
Er staan in Amsterdam van die paaltjes...........
Kom gerust nog een keerquote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ik vandaag in A'dam.... helemaal vergeten..![]()
Ik wil je best geloven hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Blijkbaar...
En op de vraag of Brian en Natasia uit de wind worden gehouden kan ik wel antwoord geven maar dat wordt toch niet geloofd... Maar ach ik kan het proberen... Iedereen krijgt dezelfde behandeling en dus nee zij worden niet uit de wind gehouden. Ik zou ook niet weten waarom wel eerlijk gezegd.
Je hebt gelijk, maar het lijkt wel of Miss Lillybit hem expres voor lul wil laten lopen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Tjezus Huub, trek dat XXXXL overhemd uit.
Zijn daar twijfels over danquote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven hoor.
Maar wat was dan het verhaal van Natasja en Brian in de Witte Bergen?
En waarom zoveel streamlocks de laatste tijd?
Leuk Hoiquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow...en ik ben ook weer terug....TERROR IN HET TOPIC!!
Ja, en ik heb een paal voor je klaar staanquote:
Amsterdammertjes?quote:
Dom, dom, dom.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was ik vandaag in A'dam.... helemaal vergeten..![]()
Welkom terugquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sow...en ik ben ook weer terug....TERROR IN HET TOPIC!!
Die kleding van Lieke is toch ook niet normaalquote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het lijkt wel of Miss Lillybit hem expres voor lul wil laten lopen.
Daar zijn geen twijfels over nee, maar dat verhaal strokt niet helemaal met het 'niet in bescherming nemen van Natasja en Brian'.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn daar twijfels over dan
Dan kun je beter vragen of ze bij flens thuis waren, wat ik ook las![]()
We hebben tegenwoordig hier de gewoonte om ze met sambal in te smeren dus ik zou voorzichtig zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amsterdammertjes?![]()
[..]
Dom, dom, dom.
Ik duik altijd gelijk op zo'n paaltje zodra ik onze hoofdstad binnen kom![]()
![]()
Streamlocks zo min mogelijk. Nieuwe mensen die hier werken zijn er soms wat scheutig mee terwijl policy is zo min mogelijk locken. We're working on it.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wil je best geloven hoor.
Maar wat was dan het verhaal van Natasja en Brian in de Witte Bergen?
En waarom zoveel streamlocks de laatste tijd?
als je kinky bent wel....quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar zijn geen twijfels over nee, maar dat verhaal strokt niet helemaal met het 'niet in bescherming nemen van Natasja en Brian'.
Hence my question.
En ik wil eigenlijk ook wel eens weten of dat Flensje nou een lekker wijf is.
Ik heb nog steeds geen foto van haar gezien, en raak zo langzamerhand toch wel benieuwd.
Zeker weten.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef FSR het volgende:
Het wordt tijd voor een nwe miljonair..... !
Nu we het er toch over hebben. Ik vind alleen de kleding van Nic mooi, maar dat kan natuurlijk ook aan de inhoud liggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kleding van Lieke is toch ook niet normaalTrut van 60 lijkt het wel
Daar woon ik oliebol. Vond het alleen niet zo lolligquote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amsterdammertjes?![]()
[..]
Dom, dom, dom.
Ik duik altijd gelijk op zo'n paaltje zodra ik onze hoofdstad binnen kom![]()
![]()
Ik las dus ook dat ze bij flens thuis waren, dus eigenlijk zijn er weldegelijk twijfelsquote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar zijn geen twijfels over nee, maar dat verhaal strokt niet helemaal met het 'niet in bescherming nemen van Natasja en Brian'.
Hence my question.
Dat zijn de betere vragen iddquote:En ik wil eigenlijk ook wel eens weten of dat Flensje nou een lekker wijf is.
Ik heb nog steeds geen foto van haar gezien, en raak zo langzamerhand toch wel benieuwd.
Fijn dat jullie de moeite nemen om te antwoorden.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Streamlocks zo min mogelijk. Nieuwe mensen die hier werken zijn er soms wat scheutig mee terwijl policy is zo min mogelijk locken. We're working on it.
Hotel was omdat we de situatie te scherp vonden en dat op dat moment de beste beslissing was in onze optiek. En ook daar gewoon met beveiliging.
Maar dat is toch juist de opzet van het spel. Als mensen er niet (meer) tegen kunnen, hup, gaan ze lekker naar huis. En niet naar een hotel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Streamlocks zo min mogelijk. Nieuwe mensen die hier werken zijn er soms wat scheutig mee terwijl policy is zo min mogelijk locken. We're working on it.
Hotel was omdat we de situatie te scherp vonden en dat op dat moment de beste beslissing was in onze optiek. En ook daar gewoon met beveiliging.
He! Dat verklaart het een en anderquote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig hier de gewoonte om ze met sambal in te smeren dus ik zou voorzichtig zijn
Tof dat je open antwoord geeft. Heel leukquote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |