Onder het mom van..? Het kind wat je op het filmpje zag, hoe krijgt zij een probleem, als het jouw kind zou zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Heb jij een probleem als je mijn kind zou zijn. Heel simpel en begrijpbaar....
Ow nee hoor, je krijgt een pets en dan ga je aan kraag richting de auto en de auto in met childlock erop. En als je de boel sloopt heb je helemaal een probleem en ben ik degene die jou "aangeeft" voor schade (in overleg met politie, dan ben je te jong en afschrikeffect) maar geheid dat je dan je lesje gehad hebt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan heb jij een probleem als ouder.
En nu?
Dan zeg ik tegen de politie, net als dat roze trutje: "Nou en?"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:59 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Ow nee hoor, je krijgt een pets en dan ga je aan kraag richting de auto en de auto in met childlock erop. En als je de boel sloopt heb je helemaal een probleem en ben ik degene die jou "aangeeft" voor schade (in overleg met politie, dan ben je te jong en afschrikeffect) maar geheid dat je dan je lesje gehad hebt...![]()
En jij doet net alsof een 8 jarig trutje hetzelfde te melden heeft als een volwassene, en ouder. DUS NIET. Je bent tot hun 18e verantwoordelijk en heb de daarij behorende rechten over hun leven. Zij is blijkbaar erg overtuigend geweest. Over het algemeen werkt het niet zo. En dat heeft ook iets te maken met achtergrond en aanraking met politie waarop men hun beslissingen maakt. En in mijn geval, als het zou gebeuren, ben ik degene die erheen ga, en niet het kind, wat in dit geval is gebeurd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan zeg ik tegen de politie, net als dat roze trutje: "Nou en?"
Je moet geen wedstrijdje doen tegen dat soort types, dat loopt op niets uit. Daar vragen ze juist om.
Nee, ze had gelogen dat haar vader haar geslagen had.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze gezegd en bleek niet waar te zijn en heeft ze gelogen. Daarom zit haar vader in deze situatie en zij ook. En nu, door haar eigen leugens, zit ze er zo bij... en uit de film opmakend heeft ze er ook geen donder van geleerd.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:45 schreef M180 het volgende:
Weer een probleemkind erbij, gooi die ouders in de cel![]()
de meeste 9 jarigen snappen dat soort gezegden niet*.. das ook fout van die vrouw. Door de scheldwoorden klinkt ze misschien wel heel volwassen maar dat is ze natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:59 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik ben bang dat ze dat "hier is toch geen zand" niet als grap bedoelt ...
Volgens mij is ze echt zo contactgestoord dat ze niet snapt wat die vrouw daarmee bedoelt.
Dit is alleen deel 2quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:33 schreef co2301 het volgende:
9, hiers de rest http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0476/bb.20070423.asf
gods wat een kutwijf zeg
Gevonden dankzij noest googlewerk... http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0474/bb.20070416.asfquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Dit is alleen deel 2Heb je ook een link naar deel 1?
Op die $@#$uitzending gemist $#@)($ is 't natuurlijk niet te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |