niewoa. In mn bountey zat 230 kcal. En mn kipburger was al 320 ;9quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleem
zoals?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Quinazoline het volgende:
Ik mis een beetje koolhydraten bij je, Qwea. Misschien helpt het als je iets met koolhydraten neemt?
Ik vind je lunch en avondeten nogal karig, geen wonder dat je honger hebt. En zoals al eerder genoemd, je eet niet genoeg koolhydraten, wat je voornaamste energiebron is. Als je dit niet voldoende eet, gaat je lichaam eiwitten verbranden om aan energie te komen. En dat is niet echt efficient, je spieren kunnen dan afgebroken worden. Misschien is het een idee om dus wat meer koolhydraten te gaan eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in die bountey zat meer dan in alles wat je de rest v an de dag hebt gegeten misschien is dat het probleem
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
brood, crackers?
aardappelen, rijst, pasta
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik vind je lunch en avondeten nogal karig, geen wonder dat je honger hebt. En zoals al eerder genoemd, je eet niet genoeg koolhydraten, wat je voornaamste energiebron is. Als je dit niet voldoende eet, gaat je lichaam eiwitten verbranden om aan energie te komen. En dat is niet echt efficient, je spieren kunnen dan afgebroken worden. Misschien is het een idee om dus wat meer koolhydraten te gaan eten.
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: ik die die van Billy Blanks (tell sell ja)
Maakt nu niet zoveel uit, maar als tip voor morgen en de rest van alle dagen in je leven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcal....
ik pak zo meteen ook nog 2 boterhammenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
is het slim om nu nog te doen? ik zit al op 1477kcal....
Ik ook, het is leuk om te doen, leerzaam (want ik ken nu erg veel erschillende buikspieroefeningen) en lekker makkelijk want je hoeft de deur niet uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ook
maar goed misschien heb jij dan wel zo'n geweldige conditie en ik niet
maar ik vind het erg motiverend en intensief
ik ben kei gek op kip. En normaal eet ik dus tussen de middag 2 broodjes, als ik stage loop 3. En ook gewoon een karbonade of kipburger. Ik zit zelden over de 1400 kcal heen. Meestal rond de 1350. En ik ben vlees gek, dus ik mag graag allerlei soorten vlees eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Maakt nu niet zoveel uit, maar als tip voor morgen en de rest van alle dagen in je leven?
En geen kipburgers eten maar tartaartjes (130 kcal) ofzo? Alhoewel ik ze zelf ook wel eens eet, kipburgers zijn jummie!
maar pak dan ipv broodje gewoon bruin broodquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben kei gek op kip. En normaal eet ik dus tussen de middag 2 broodjes, als ik stage loop 3. En ook gewoon een karbonade of kipburger. Ik zit zelden over de 1400 kcal heen. Meestal rond de 1350. En ik ben vlees gek, dus ik mag graag allerlei soorten vlees eten.
Naja, ik zal er idd maar goed op letten dat ik dus wel voldoende brood enzo binnen krijg![]()
Stupid me
Maar heb jij int weekend ook mac gegeten?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik pak zo meteen ook nog 2 boterhammen
en ik heb meer op dan jij
nee vind dat best goed voor als je bezig met met afvallenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef heaven7 het volgende:
Zo weinig is 1477 toch niet?
Lieverd, "broodje" is altijd volkoren/bruin brood bij me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar pak dan ipv broodje gewoon bruin brood
ik vind het veelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee vind dat best goed voor als je bezig met met afvallen
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lieverd, "broodje" is altijd volkoren/bruin brood bij me.
Dat woord is er zo ingesleten
Met echte broodjes bedoel je witte bolletjes neem ik aan? Nee,moeders heeft me op streng brood dieet gezet. Ik ben echt gek van witbrood, maar ik heb een spastische darm, en sinds ze daar achterkwam eet niemand meer witbrood hier. Alleen volkoren en soms bruinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok dan is het goed
want 3 echte broodjes dat telt wel aardig aan en het vult minder
bingoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
dat heb ik ook welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het ook veel.. ik wil zo ongeveer 1200 binnenkrijgen. Overigens herken ik dat schuldgevoel echt heel ergIk neem een hap en denk 'gvd dom wijf, neem dan gewoon geen hap', maar dan volgt er tovh nog één en nog één en ga ik maar minderen met avondeten om de kcal niet te overschrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |