Mijn man was er heilig van overtuigd dat die dingen gezond waren, tot ik m erop wees dat dat niet echt het geval was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mueslirepen, die zijn pas viesVoornamelijk gepofte rijst, beetje zemelen en opgevuld met zeker 50% suiker of honing.
Moet je maar eens opletten: mannen geloven altijd alles wat ze in reclames zeggen. Ze staan ook altijd open voor verkopers in winkels die hun duurste dingen aan de man proberen te brengen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn man was er heilig van overtuigd dat die dingen gezond waren, tot ik m erop wees dat dat niet echt het geval was.
HEY!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten: mannen geloven altijd alles wat ze in reclames zeggen. Ze staan ook altijd open voor verkopers in winkels die hun duurste dingen aan de man proberen te brengen.
quote:
tis middagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Toastjes in de ochtend, cola in de ochtend, hoe doen jullie dat zeg.
* veiligheidsspeldje heeft een keer ontbeten met chips, en dat was bepaald geen succes![]()
Ik weet nog wel dat MM en ik vanuit Qlimax kwamen. Hele nacht doortrekken, ff tukken en tegen 10:30 ontbijten met patat en kroketquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef Alcarin het volgende:
Ach, alles kan dienen als ontbijt! Cola, de koude pizza van de vorige dag, een stuk appeltaart, chips, een pan rijst, een zak pinda's..Oh, en toen ik klein was at ik met Sinterklaas altijd de chocoladeletter uit mijn schoen meteen diezelfde ochtend op.
Ik ben toch blij dat ik nu beter eet...![]()
Jaaaaa! Dat deden wij altijd bij de Mac D.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat MM en ik vanuit Qlimax kwamen. Hele nacht doortrekken, ff tukken en tegen 10:30 ontbijten met patat en kroket
Of idd, pizza van de vorige dag, taart van de avond ervoor
Ja hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Mac vind ik niet eens heel lekker, maar KFC wel. Kip is toch goed voor de lijn??
Het paneerlaagje is het ergste nog niet eens bij KFC..quote:
Ja, ik heb nog ge-edit, maar te laatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het paneerlaagje is het ergste nog niet eens bij KFC..
Ze frituren die kip onder hoge druk, de kip zelf zit dus ook vol met vet. Ze persen het erin, ofzo. Trek zo'n ding maar eens uit elkaar, het vet druipt eruit..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |