dat is toch niet veel voor een hele dag?quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:27 schreef Qwea het volgende:Ik zit nu best al op veel kcal
3 broodjes mee naar stage waarvan 2 kaas en 1 jam. 2 peren mee en wat ik net heb gegeten komt uit op 850 kcal
schoolfotograaf, dat is lang geleden bij mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:35 schreef heaven7 het volgende:850 vind ik wel redelijk wat als je ziet dat het avondeten zo al 500 kcal kan tellen
Maarja, de hele dag stage dan heb je ookwel wat nodig natuurlijk.
Ik zit weer aan m'n bakje yoghurt en moet me nog optutten want de schoolfotograaf komtEn ik ga mooi met de auto naar stage want het is vies weer!!
het giet hier als de teringquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb er hard voor gewerkt en zelf betaald hoorMaar kan me je frustratie goed voorstellen en tis weer zulk takkeweer. Sterkte!
Omdat 6 uur slaap niet genoeg is voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 05:36 schreef Sylvana het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon 's ochtends zwemmen Alcarin
Trut, je weegt minder dan ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
De weegschaal gaf vanochtend 75,8kg aan. Eindelijk, whoei
.
Eergisteravond dan? Dat kan nog best wel, dan kwam het gisteravond opzetten en 's nachts voel je het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goeiemorgen!!
Heb nu ineens spierpijn van hardloop les1 van eergisterenheel raar.
Ik heb ook bijna de hele week hetzelfde gewogen hoor. Ik merk het nu voornamelijk in mijn omtrek van mijn middel en armen. Al mijn bloesjes zitten ineens weer goedquote:
ik weeg 69quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |