Is het nieuw dat je op FOK! geen streamfilmpjes mag plaatsen ? Strange .......quote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft![]()
Hier een klein voorproefje van het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
Wel schattig, die duifjes.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef SiRojK het volgende:
Iig weer een semi-streamlock!
meer meer meerquote:Op maandag 14 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg om de een of andere reden het idee dat Reza mij niet helemaal gelooft
Hier een klein voorproefje van het gesprek over lepels.
http://www.youtube.com/watch?v=B2xO3MD7-bo
De rest moet ik om de bekende redenen voor me houden
Het is een beetje offtopicquote:
jij bent toch ook de lulligste niet he?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic![]()
Dus als jij nu even een heropening aanvraagt van het lepels topic en alle foto's upload zal ik het doen
I love it when a plan comes together![]()
Hoor ik daar een sorry voor de nare opmerkingen?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic![]()
Dus als jij nu even een heropening aanvraagt van het lepels topic en alle foto's upload zal ik het doen
I love it when a plan comes together![]()
Geile schijt duiven zat hier wil je er een paar gratisquote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gelukkig betaal ik 4euro per maand om naar duiven te kijken, want die hebben wij hier niet
Ze zitten met z'n allen in een ruimte, 4 streams heeft niet zoveel zin dan.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gelukkig betaal ik 4euro per maand om naar duiven te kijken, want die hebben wij hier niet
kheb er ook nog een aantal in de aanbieding,zeer tam... schijten gratis je tuin onder,vermeerderen bij het leven,en je wasgoed is niet veilig!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile schijt duiven zat hier wil je er een paar gratis![]()
Nopequote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sorry voor de nare opmerkingen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij bent toch ook de lulligste niet he?![]()
![]()
Zet er een camera op misschien zijn er wel mensen die er voor willen betalen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile schijt duiven zat hier wil je er een paar gratis![]()
Ik wil niet lullig zijn, maar ik heb pc-eend nog nooit sorry horen zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Hoor ik daar een sorry voor de nare opmerkingen?
hahaha kan kloppen,geloof ook deze keer dat het weer niet doorgaatquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar ik heb pc-eend nog nooit sorry horen zeggen.![]()
![]()
volgens mijn huisarts....ik vroeg om een spiraaltje...hij zei: wil je graag zwanger worden(ik neuuu,drm vraag ik juist om een spiraal...).quote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft een spiraaltje
Amanda: kan je dan niet zwanger worden?
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Brian heeft zulke enge tandjes als ie lacht![]()
Ook als hij niet lacht.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
Brian heeft zulke enge tandjes als ie lacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |