Geen idee wat het is, maar ik doe het!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef GG-LITHIUM het volgende:
nospwd = no siege priest wall dock
kom morgen om 16.00 online enquote:Op zondag 20 mei 2007 01:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik doe het!
Ooit van xfire gehoord?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:40 schreef GG-LITHIUM het volgende:
oke dan
maandag 16.00 kom online en voeg me voor die tijd toe op msn LITHIUMIII@HOTMAIL.COM
MVG NIGEL
Bedoel je dit serieus ? (Geen PI)quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat dat precies inhoud dat NO Siege Priest Wall Docken??
Ik snap zelf ook niet waarom mensen het spel niet spelen zoals het bedoeld is.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef existenz het volgende:
Wat is de lol dan?
uhm jij betn een siege nerd mischien np spwd is voor egte mensen niet voor nerdjes diee alleen met ballistaa gelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 08:15 schreef Ge4ce het volgende:
Anders kunnen ze zelf niet winnen. En het is blijkbaar stront vervelend anders. Want met Siege's, Priests, Walls en Docks duurt het spel ook aanzienlijk langer. Want je zult maar een zeikert hebben die nog maar 1 oorlogschipje heeft en dat je die niet kunt vinden.
Overigens heb ik dit spel zat gespeeld en heb dan ook nog nooit gehoort van die therm. (Zone.com tijdperk)
NO SPWDquote:Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef existenz het volgende:
Dus mag ik Siege Priest Wall docken??????!!?!?#?!?#?!#?!!??#! Tof, heeft iemand dat spelleke voor me?
kk nerdquote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Pritt het volgende:
Wat ben jij een idioot.
Iedereen die jou ding niet normaal vinden zijn meteen "kk nerds"?
Yes bedoelde het serieusquote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Secretus het volgende:
[..]
Bedoel je dit serieus ? (Geen PI)
Maarja, je speelt dan gewoon zonder Siegewapens (katapulten, rammen), zonder Priesters, zonder Muren en zonder Haven.
Wil hier geen woorden aan vuil maken want je taalgebruik zegt genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:13 schreef GG-LITHIUM het volgende:
uhm jij betn een siege nerd mischien np spwd is voor egte mensen niet voor nerdjes diee alleen met ballistaa gelijk
komen aanvallen daar is het bedoelt
kk nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |