Één maarquote:Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef Aufruhr het volgende:
Pas maar op voor aanranders in walibi. Ga je zo'n donkere tunnel in, zit er zo'n ouwe gast aan je piemel te voelen ..![]()
mijn grap, wat doe jequote:Op maandag 14 mei 2007 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
de uitgang
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:13 schreef Jekoos het volgende:
Ik ga zowiezo in de wildwaterbaan en schommelschip![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:15 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ik neem maybe wel camera mee, maar zowiezo mobieltje, dus komt goed![]()
![]()
zie subforumnaam.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef zie_tt het volgende:
Wat een retard reacties in dit toch al retarded topic
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef steeg het volgende:
honden zijn ook verboden in six flags, vroeger werden ze wel toegelaten maar ze steken ze altijd hun hoofd naar buiten bij de achtbanen; dát geeft zo'n rotzooi.
quote:
edit: oeps,ik was een beetje domquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:27 schreef Afwazig het volgende:
Ik woon er vlakbij, had eerder een abbo, maar ben er al 2 jaar niet geweest, vind er niks meer aan. Maargoed, de superman is echt tof. Vond die houten achtbaan ook wel nice (ben de naam kwijt). En de gouwe ouwe la vila volta blijft vet.
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:43 schreef Schunckelstar het volgende:
![]()
[..]
edit: oeps,ik was een beetje dom![]()
voortaan beter lezen![]()
lees het topic eens eerst even door, voordat je een kijk-wat-ben-ik-grappig-grapje er door heen gooitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik kan je de uitgang aanbevelen
Was het niet de Efteling?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:09 schreef renz0r het volgende:
Was er gisteren. Was geen hond in t park te bekennen. Soms tot 3x toe in achtbanen vast blijven zitten...
Wat een klote dag, alle atracties minimaal 4x gesloten en t personeel was allemaal dronken
Dat was pas waar is me geld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |