abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195546
4 oktober = dierendag. Wat kunnen we verwachten? Bevrijding van de kippen? Dagje vegetarisch eten? Dekhengst Bart een strik om? Stoeipoes Sabine een extra blikje Whiskas? Brombeer Ruud een dikke knuffel? Huismus Willem ontkooien? Keffertje Bianca uitlaten? Kamerolifantje Mona laten trompetteren? Moederkloek Karin plukken? Grijze muis Maurice blonderen? Iemand al iets dergelijks op de streams kunnen ontdekken?
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
  maandag 4 oktober 1999 @ 09:49:00 #2
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195547
Wat dacht je van een extra koekje voor Mona of een kluif?
  maandag 4 oktober 1999 @ 09:54:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_195548
Om de kippen ook eens een fijne dag te geven moet mona heel de dag binnen blijven
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 4 oktober 1999 @ 10:03:00 #4
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_195549
Denk dat de kippen het Jurassic Park gevoel krijgen als Mona in de buurt komt.

T-Rex = T-Mona

pi_195550
Onze Storm (=ruud) is wel wat gewend bij de commando's, maar aan dierendag doet ie natuurlijk niet, geeft bart net zoals elke morgen gewoon een trap onder zijn HL
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_195551
Ruler ken je de strip Heinz? Daarin wordt ook heel wat afgetrapt, met name onder eendenhollen. Misschien kan dat nu vervangen gaan worden door kippenhollen (heeft Willem dat niet een keer gedaan?!). Of desnoods, op jouw verzoek, dekhengsthollen!
  maandag 4 oktober 1999 @ 10:21:00 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_195552
Vandaag dus niet hoop ik, reetkevers hebben ook gevoel!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_195553
Hahahahahahahahahaha!
pi_195554
Iemand al gezien wat er vandaag op het menu staat? Wel of geen vlees/vis?
pi_195555
Ha Missy, klasse dat je ons gastenboek heb getekend!!!!! Nog nooit meegemaakt, steun uit Breda!!!!!! ;-)
Goed stukje trouwens dit hieronder!!! Je had best journaliste kunnen zijn hoor.........
Nou ik zie je wel weer, reageer effe hierop als je dit leest ok? MZZL!!!!!!!

--Arni--

quote:
op 10-04-1999 om 09:14 AM schreef Miss het volgende:
4 oktober = dierendag. Wat kunnen we verwachten? Bevrijding van de kippen? Dagje vegetarisch eten? Dekhengst Bart een strik om? Stoeipoes Sabine een extra blikje Whiskas? Brombeer Ruud een dikke knuffel? Huismus Willem ontkooien? Keffertje Bianca uitlaten? Kamerolifantje Mona laten trompetteren? Moederkloek Karin plukken? Grijze muis Maurice blonderen? Iemand al iets dergelijks op de streams kunnen ontdekken?

pi_195556
de bewoners hebben dus vissen gekregen van een aantal bezoeker van dit forum!
lees verder in het "18 nieuwe bewoners topic."

Lukas

http://surf.to/BigBro

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')