Het plan klinkt opzich wel goed maar ik ben een vrij eerlijk persoon. Zal eens overleggen met het huis enzo wat we gaan doen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het plan klinkt opzich wel goed maar ik ben een vrij eerlijk persoon. Zal eens overleggen met het huis enzo wat we gaan doen.
Tilburg.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar woon je eigenlijk Lenny?
wat voor tip is het?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het plan klinkt opzich wel goed maar ik ben een vrij eerlijk persoon. Zal eens overleggen met het huis enzo wat we gaan doen.
daar kwamt de tip wel op neer jaquote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor tip is het?
als het gaat om verzekeringen poten uitdraaien etc, gewoon doen
stelletje honden daar
Whehe!quote:
Het is tenslotte jouw eigendom vriend!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mwah ik weet niet, zit zo niet echt in elkaar maar ik kijk wel.. scheelt me toch weer een 100 euri ofzo die ik wel goed kan gebruiken
Klopt eigelijk wel. En ik betaal centjes aan de verzekering zodat ze mij dit kunnen terugbetalen..quote:Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is tenslotte jouw eigendom vriend!
Ik welquote:Op maandag 14 mei 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mwah ik weet niet, zit zo niet echt in elkaar maar ik kijk wel.. scheelt me toch weer een 100 euri ofzo die ik wel goed kan gebruiken
Zo is het maar net. En bedenk ook: dit zijn ook dé momenten waarop je de verzekering kunt laten 'werken' voor jouw geld!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt eigelijk wel. En ik betaal centjes aan de verzekering zodat ze mij dit kunnen terugbetalen..![]()
Dat wilde ik ook zeggen, maar door een gebrek aan slaap afgelopen nacht kwam dat er niet uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel
Daarbij betaal je je hele leven een godsvermogen aan die gasten en gebruik je er relatief weinig van, dus ik vind dat dat soort zaken gewoon geregeld moeten worden.
En dan nog moeilijk doen als verzekeraar zijnde ook, terwijl zij misschien maar 0,5% van jouw totale bijdrage hoeven uit te keren...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt eigelijk wel. En ik betaal centjes aan de verzekering zodat ze mij dit kunnen terugbetalen..![]()
Nou idd ja!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:59 schreef OA het volgende:
[..]
En dan nog moeilijk doen als verzekeraar zijnde ook, terwijl zij misschien maar 0,5% van jouw totale bijdrage hoeven uit te keren...![]()
![]()
weet ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie hebben gewoon gelijk inderdaad.
Bah moet morgen vandaag weer vroeg op
Natuurlijk hebben we gelijk! In een dorp leer je pas om te gaan met dit soort zakenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie hebben gewoon gelijk inderdaad.
Bah moet morgen vandaag weer vroeg op
kijk, gunstig...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
school![]()
wel enige college van de week
welke "opleiding" doe je danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
school![]()
wel enige college van de week
truste OAquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef OA het volgende:
En naar bed!
:w
Nog steeds geen nachtwacht gesignaleerd ...
quote:
Trusten OAquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:17 schreef OA het volgende:
En naar bed!
Nog steeds geen nachtwacht gesignaleerd ...
wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bedrijfseconomie maar ga stoppen![]()
Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
truste frits!
wat ga jij trouwens doen na je havo bierik?
wat is dat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Ik zou IBL gaan doen, of IBMS, maar ik ben inmiddels vanwege financiele redenen opzoek naar een enigzins vergelijkbare duale opleiding.
resp. international business & languages, en International Business & Management Studiesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat is dat dan?ibl? ibms? nooit van gehoord
ah klinkt als bedrijfseconomie in het engels, kut dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
resp. international business & languages, en International Business & Management Studies
Ik weet het ook niet..quote:
in het engels is prima te doen denk ik, sowieso gaan talen me erg goed af...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ah klinkt als bedrijfseconomie in het engels, kut dussucces ermee
ik ga naar mn nest, moet nog even wat marketing lezen enzotruste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |