quote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat de autodealer een foutje heeft gemaakt (wat veel te vaak voorkomt vraag maar aan mn man)..
De elektrische ramen duiden op een XT.. Want de XR heeft dat niet..
Nu kan je ook nog eens kijken naar de buitenspiegels (als je hem gaat ophalen)..
Kan ook nog zijn dat men een XR besteld heeft en als optie er bij de elektrische ramen heeft besteld..
Dus als je hem gaat ophalen zou ik naar de opties kijken als ik jou was..
Mocht het idd een XR zijn met elektrische spiegels even de verzekering opbellen..
En anders heb je geluk en geld betaald voor een XR terwijl je een XT koopt
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar de XT hoeft geen automaat te zijn..
Kan je namelijk kiezen als je hem koopt (nieuw)..
Dus bellen dat die van jouw een XR is met als extra optie elektrische ramen en geen XT..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
lol
Ja maar de XT heeft mislampen die heeft de mijne weer niet
ja zal die mutsen morgen eens even bellenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus bellen dat die van jouw een XR is met als extra optie elektrische ramen en geen XT..
Scheelt je toch geld!
Hoeveel gezeik wij niet hebben gehad met ons wagenparkquote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja zal die mutsen morgen eens even bellenThenks Tal
ownee dat heeft de XT ook niet. Dus heb ik al een gepimpte bakquote:Op maandag 14 mei 2007 16:32 schreef miss_bleu het volgende:
merk het trouwens wel. Want we hebben hem gestart en hij heeft een boardcomputer en dat heeft de XR weer nietvolgens mij is het een mengelmoes van beide types
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef Tally het volgende:
Ja nog nooit gedaan?
lolquote:Op maandag 14 mei 2007 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeveel gezeik wij niet hebben gehad met ons wagenpark
Op een gegeven moment wisten ze mn man bij zn voornaam te noemen omdat hij elke week aan de telefoon hing
Mobiele fornicatie is okquote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
Goeie TT weer.
Mits grote auto.quote:
Nee helaas..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef k_i_m het volgende:
Is het al 17.30?
Ach het kan nogal krap zijnquote:
True tha.quote:
Gelukkig rijden we Mercedesquote:
Of een Twingo.quote:
Dakje open, pijpen, klaarquote:
Gadsamme zometeen moeten die *($&)@#@#()$(#&)() tapes ook weer uit de kluis gerot wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee helaas..
Dan hoefde ik ook nog maar een half uurtje te werken..
en nog maar 2 dagen werken voor het weekend is
Al gedaan gelukkig..... Ach, lekker weer buiten ff peukje doen met de bel-miepjes.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gadsamme zometeen moeten die *($&)@#@#()$(#&)() tapes ook weer uit de kluis gerot worden.
Ik heb geen open dak.quote:
Nu ga je problemen zoeken die er niet zijn!quote:
Wat een kut/klote autoquote:
Binnenkort maar eens een auto huren.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef Tally het volgende:
Ach het kan nogal krap zijn
Maar is wel leuk om es te doen..
Ik heb leer met suedequote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TT is zonde voor mijn origineel velours bekleding.
Ik heb de tape al hedenochtend gewisseld.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gadsamme zometeen moeten die *($&)@#@#()$(#&)() tapes ook weer uit de kluis gerot worden.
Idd! Tijd voor een nieuwe!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een kut/klote auto. Je hebt er geen fuck aan!
Me 2.. Anders moest ik de tape naar het andere pand brengen en aangezien mijn collega toch ging heb ik hem in de mik geduwt !quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de tape al hedenochtend gewisseld.
Hier zijn ze nog in staat om 5 voor 6 te vertellen dat de printer niet werkt..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef k_i_m het volgende:
En mensen die een half uur voor mijn sluitingstijd nog effe accounts gaan aanvragen kunnen van mij ook #$()#_@$)_@#$*(@#&*@#()#$.
Ja, een Fulvia. In de tussentijd moet het maar in huurauto's gebeuren.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je ging toch een Vulva kopen?
(,
,
).
Wat is er SoTTje?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:51 schreef SignOTheTimes het volgende:
Tally toch....
Ik ben het alweer vergeten...quote:
Lekker danquote:
Ja maar.. ja maar...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker dan
Iemand zoals ik vergeet je toch niet
Net zoals hier dusquote:Op maandag 14 mei 2007 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach hier veranderen ze iemand van functie, melden niet en vinden het dan HEEL erg raag dat die persoon nergens bij kan, geen rechten heeft, geen aangepast startmenu.
Ja hoor, bel maar weer boos dat het niet werkt, wij hebben een glazenbol en weten alles van te voren..
Gebruikers..
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ha, 17.00 uur. Tijd om naar huis te gaan.
Overal, echt iedereen stopt met denken als het op ICT aankomt. En toch het lef hebben om te klagen altijd.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overal, echt iedereen stopt met denken als het op ICT aankomt. En toch het lef hebben om te klagen altijd.
En iedereen liegt ook op zijn/haar CV. Net weer een directiesecretaresse (functie eis: goeie ervaring met office) "hoe zet ik een plaatje in Powerpoint?"
Optieten!!!!.
Misschien moet je er eens een presentatie over geven!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben de enige hier op kantoor die met PPT kan omgaan
Ik niet, ik ben verdomme systeembeheerder geen kleuterleider. Ik wil het ook niet weten. Ik zorg dat het op jouw PC komt, dat het automatische updates krijgt etc. En hoe het werkt: who the fuck cares?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben de enige hier op kantoor die met PPT kan omgaan
Ik ben bezig met een gebruikersprobleempje..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:02 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik mag nog een half uurtje.. niet dat ik wat te doen heb hoor.. Alhoewel, eigenlijk bergen werk.. maar zo aan het eind van de dag kan ik me maar moeilijk tot iets nieuws zetten.
Nog even hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben verdomme systeembeheerder geen kleuterleider. Ik wil het ook niet weten. Ik zorg dat het op jouw PC komt, dat het automatische updates krijgt etc. En hoe het werkt: who the fuck cares?
Als ie de hele dag al niet werkt kunnen ze aan het gas, als het probleem net ontstaan is wil ik er nog wel even naar kijken, aardig als ik benquote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog in staat om 5 voor 6 te vertellen dat de printer niet werkt..
Hier belt een belg met 2 laptops dat hij de ander wil overnemen via rdp..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ie de hele dag al niet werkt kunnen ze aan het gas, als het probleem net ontstaan is wil ik er nog wel even naar kijken, aardig als ik ben.
dan stuurt hij het maar opquote:Op maandag 14 mei 2007 17:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier belt een belg met 2 laptops dat hij de ander wil overnemen via rdp..
Hoe hij dat moet instellenNu nog...
Toen ik vroeg om een dos box te openen was het: WAT?!
Ja uitvoeren tik cmd.. owh is dat het..
Ja.. Kan je even pingen naar het ip adres?
Wat? ja pieter isaac nico gerard en dan het ipadres..
En zo ben ik nu dus al een half uur verder en hij snapt mij niet.. En ik snap die belg niet
Ja, maar ik hoorde hier niets meerover, dus ging er vanuit dat het niet doorging?quote:
Zo gaaf!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard.
Woensdagavond naar de Fun Lovin' Criminals.
Rot op man user!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe kan ik de celbreedte in Word aanpassen?
Door een intercity te koppenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe kan ik de celbreedte in Word aanpassen?
That's my girlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hij droop af en morrelde wat.![]()
Melkweg, en nee.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:40 schreef n00cL30n het volgende:
Zo gaaf!![]()
Mennnnnn.. waar, en zijn er nog kaarten?
dat heeft ie snel voor elkaar danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:19 schreef Armageddon het volgende:
Joene is net opgestapt bij Dell. Hij had ruzie.
Tis Dinsdag, wat wil je?quote:
Hoe snel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat heeft ie snel voor elkaar dan
Moguh!![]()
Waarover? Ik bedoel, ze kan ook heel enthousiast zijn geweest over bijvoorbeeld ANTM.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:09 schreef Ripley het volgende:
U, je prospective was heel entousiast gisteren![]()
Hej werkeloze!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
Morning Gasten !
Mwah dat nou ook weer niet,morgen nog ff pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej werkeloze!
Goedemorgen mannen en vrouwen!
Nee, daar houdt ze niet vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarover? Ik bedoel, ze kan ook heel enthousiast zijn geweest over bijvoorbeeld ANTM.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah dat nou ook weer niet,morgen nog ff praten
Ik wilde eerst nog vragen wat me verraden heeft..quote:
Held!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
Morning Gasten !
Sterk pluspunt.quote:
Ik heb gisteren anderhalf uur naar de finale van HNTM zitten kijkenquote:
Homoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb gisteren anderhalf uur naar de finale van HNTM zitten kijken
Nauwelijksquote:
Werkt nog steeds. Hup naar de kluis doos, je mot nog tapes wisselen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Kanonne, dat is geloof ik ook al 30 triljard jaar oud.
Klopt, maar ik stuur hem nog wel even naar onze helpdesk.quote:
Een leuke roze Windows lay-out doet het ook altijd goed bij de mannelijke collega'squote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Verbaas je niet als je ineens niet meer kan internetten.
Zou ik knap vinden, als zij dat voor mij kunnen regelen. ;')quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:50 schreef k_i_m het volgende:
Verbaas je niet als je ineens niet meer kan internetten.
W00t!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een leuke roze Windows lay-out doet het ook altijd goed bij de mannelijke collega's
Even met de Group Policies aan de slag gaan, duurt voor de gemiddelde helpdesker wel even voor ze daar achter zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
W00t!Die ga ik zelf regelen op het moment dat ik de laptop in ga leveren.
Ik heb zo'n leuk plaatje met 3 mannen bovenop elkaar met hun piemies in de ander. Altijd leuk als achtergrondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een leuke roze Windows lay-out doet het ook altijd goed bij de mannelijke collega's
Leuk als de hele afdeling daar dan zo op z'n scherm kijkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb zo'n leuk plaatje met 3 mannen bovenop elkaar met hun piemies in de ander. Altijd leuk als achtergrond.
Vet... Ik zet het ff in mijn to do listje van 28 september.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Even met de Group Policies aan de slag gaan, duurt voor de gemiddelde helpdesker wel even voor ze daar achter zijn.
Ja, of er een PP presentatie van maken. Met "zet het geluid harder" en dan een enorme toeter af laten gaan terwijl het plaatje tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Leuk als de hele afdeling daar dan zo op z'n scherm kijkt.
Hahaha, die zijn heerlijk ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of er een PP presentatie van maken. Met "zet het geluid harder" en dan een enorme toeter af laten gaan terwijl het plaatje tevoorschijn komt.
Paniek!.
Lang leve VPN.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Tally het volgende:
Gebruiker: Kan je even de firewall uitzetten?
Ik:![]()
Gebruiker: Ja want een of andere vage helpdesk wil inbellen om mijn pakket te installeren..
Ik: Mja.. We kunnen de firewall niet uitzetten
Gebruiker: En nu dan?![]()
Ik: Bel de helpdesk maar voor een andere oplossing.. RDP gaat niet gebeuren..
Gebruiker:Jullie moeten ook altijd dwarszitten he
Ja langskomen en installeren bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:56 schreef Tally het volgende:
Ze kunnen mn rug op.. Ze zoeken maar een andere oplossing..
Juist pakketje kostte een godsvermogen..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja langskomen en installeren bijvoorbeeld
Ik ben net begonnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je er op tijd mee stopt wel ja![]()
Wat doe je zoal als ICT professional dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
Volgens Computable ben ik werkzaam als ICT proffesional
Geen idee, maar ik krijg er een gratis Computable voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat doe je zoal als ICT professional dan?
Ik ken geen enkel bedrijf wat dat toestaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Tally het volgende:
Gebruiker: Ja want een of andere vage helpdesk wil inbellen om mijn pakket te installeren..
Daarom.. Daarbij komt dat wij niet zelf de firewall beheren..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel bedrijf wat dat toestaat.
Niks mis met gratisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg er een gratis Computable voor.
En what the hell: sinds wanneer maak ik 2 spelfouten in 1 woord?Ik lijk mijn ex wel
hey muts! wil jij mijn Ripley niet zo beledigen!quote:
Niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Sinds ik niet meer rook heb ik geen pauze meer.
Dat is ook zeker 1 reden waarom ik mezelf er nog niet toe kan zetten om te stoppen, ik zou het roken met collega's buiten missen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:07 schreef k_i_m het volgende:
Sinds ik niet meer rook heb ik geen pauze meer.
Ik heb wel pauze, maar ik weet niks te doen, dus blijf ik maar achter mijn pc zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?
Je kan niet even weglopen ?
Dan zou ik lekker op de plee gaan zitten
Mja.. lekker..
Dat dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb wel pauze, maar ik weet niks te doen, dus blijf ik maar achter mijn pc zitten. En elk uur naar buiten slaat nergens op als je niet rookt
.
Tijdens de pauze zit ik ook achter mn pc.. De rest van de dag loop ik door het gebouw en naar de andere gebouwen in dezelfde straatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb wel pauze, maar ik weet niks te doen, dus blijf ik maar achter mijn pc zitten. En elk uur naar buiten slaat nergens op als je niet rookt
.
Geestelijk een wrak, maar lichamelijk iets minder ongezond bedoel je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef k_i_m het volgende:
Maar gelukkig ben ik wel een gezonder mens nu!.
Aparte firewall gebruiken ze dan. Als ik hem hier uit zet gaat er juist helemaal niks meer in of .*(&^%quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef k_i_m het volgende:
Je had ook kunnen zeggen;
De firewall uit? Oh, maar dat kunt u ook zelf! Trekt u het kabeltje met het plastic uiteinde maar eens uit de achterkant van uw pc. Zo, nu heeft u geen last meer van de firewall.
Maak kennis met Ricoh Europe.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel bedrijf wat dat toestaat.
Tja... domme mensen zitten hier alleen maar op de hoge posities.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik sla het even over. Ik heb al genoeg domme mensen aan de lijn op een dag.
Echt he? Ik snap niet dat "managers" 9 van de 10 keer echt geen idee hebben waar ze het over hebben. Ik doe echt iets verkeerd, ik weet wel wat ik doe en waar ik het over heb, maar heb geen Saab 95 van de zaakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... domme mensen zitten hier alleen maar op de hoge posities.
Was het maar zo... maar ze zijn vergeten om te bedenken dat RDP niet zo fijn kan zijn.quote:
Jups... Ik ga denk ik ook maar op een management functie solliciteren en dan echt helemaal nergens meer aan denken. Alleen maar aan, hoe kan ik zo dom mogelijke beslissingen maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he? Ik snap niet dat "managers" 9 van de 10 keer echt geen idee hebben waar ze het over hebben. Ik doe echt iets verkeerd, ik weet wel wat ik doe en waar ik het over heb, maar heb geen Saab 95 van de zaak.
Ik heb een C3 van de zaak.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he? Ik snap niet dat "managers" 9 van de 10 keer echt geen idee hebben waar ze het over hebben. Ik doe echt iets verkeerd, ik weet wel wat ik doe en waar ik het over heb, maar heb geen Saab 95 van de zaak.
Ja, dat is ook hier gaande.... alleen maakt het mij nu niet meer zo uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben pas een mega project (miljoenen) verneukt hier, maar als de afdeling ICT vergeet 1 mapje goed te beveiligen dan wordt er op hoge poten een officieele waarschuwing uitgegooid dat we niet zo onzorgvuldig moeten zijn.
Psies.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef k_i_m het volgende:
Wat zei je, leuk om me reet mee af te vegen?
Nog vacatures daar?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, als we het toch over management hebben: binnenkort een sollicitatiegesprek met de MT-leden over een managementfunctie.
Altijd. Ooit gedacht aan een carrière als IT-auditor?quote:
Euhmz... moet ik dan denken aan ISMS standaard en dat soort?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Altijd. Ooit gedacht aan een carrière als IT-auditor?
Bij mij nog 24 minuutjes!quote:
80? 21? 443?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zojuist weer eens mogen meemaken waar de bemoeizucht van managers toe leidt...
Een conference-call van ruim een half uur, met in totaal een man of 8 die over niets anders ging dan besluiten op welke IP-poort 2 SMSC's gekoppeld gaan worden.
Jezus f-ing C. Pick one. ANY one! And move on, PLEASE.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zojuist weer eens mogen meemaken waar de bemoeizucht van managers toe leidt...
Een conference-call van ruim een half uur, met in totaal een man of 8 die over niets anders ging dan besluiten op welke IP-poort 2 SMSC's gekoppeld gaan worden.
Jezus f-ing C. Pick one. ANY one! And move on, PLEASE.
Allemaal best, die poorten worden op een SMSC doorgans toch niet gebruiktquote:
Mooi he? Managers..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal best, die poorten worden op een SMSC doorgans toch niet gebruikt.
Van de 3 sysadmins ben ik vandaag de enigequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef miss_bleu het volgende:
cool van de 4 designers die we hebben zit ik vandaag alleen
hehehehequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:08 schreef miss_bleu het volgende:
cool van de 4 designers die we hebben zit ik vandaag alleen
Goed! Vooral ook.. zeg maar!quote:
Managers wijzen op hun fouten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dus echt nooit gesnapt wat mensen met die functie nou precies uitvoeren.
Dat dus...quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil hier ook zsm weg.......... Heb het nu alweer gehad met die oerdomme mensen....
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus...
Nog steeds bezig met het klote pakket installeren
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:43 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ehhhr... ziek thuis
Ah. Daar krijg ik toch alleen maar hoofdpijn vanquote:
Mij welquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hmm.. zit hier even te hyven (een mens moet wat)... en kom jullie bijna allemaal wel tegen geloof ik.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Uiteraard!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nope... ga nie doen nie ook... dingen gescheiden houden...
Bijna.. Even aftellen nogquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef k_i_m het volgende:
Is het al 17.30?
nofiquote:
Dat duurt toch 9 maanden?quote:
HYVES! AAARGH!.... allergie.... speelt... op.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hmm.. zit hier even te hyven (een mens moet wat)... en kom jullie bijna allemaal wel tegen geloof ik.
En mede DAAROM ben je geen oldbiequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb van een Clini-Clown neus een poppetje gemaakt
Zit er ook aan te denken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Denk dat ik vanmiddag maar vrij neem. Heb het helemaal gehad hier.
ik heb allemaal lekkere wijven op mijn hyves manquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
HYVES! AAARGH!.... allergie.... speelt... op.....![]()
Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik heb allemaal lekkere wijven op mijn hyves man.
Ik ook maar das logisch. *snif*quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik heb allemaal lekkere wijven op mijn hyves man.
Ik heb je al gevonden op hyvesquote:
Nee hoor.. Hoeft nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
aaargh.....
Als hyves 30 keer voorkomt op deze pagina, dan zal ik genoodzaakt zijn... om ook een account te maken...
Gevolg van mijn allergie.quote:
Je bent een vriendjequote:
Lolz... maar eens kijken wat mijn fobo doet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik verdoe al tijd genoeg met FOK!.
Ja, echtquote:16-05-2007 12:50 *naam* Na het hercalibreren van de main flux indices en het purgen van de full record capacitator heb ik update 45.76a van de OSX/BSD kernel gerecompiled. Hierna heb ik de main-audio-filter settings via een bash commando sessie geupgraded naar versie 8.6. Toen dit allemaal niet hielp heb ik het volumeknopje omhoog gedaan.
Muhuhahahahahahaha!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
OMG.
Call : het geluid op de MAC van de CEO doet het niet, spoed, snel! gisteren!!! PANIEK!!!!
Ik meld net de call af met :
[..]
Ja, echt.
ROTFLOLquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef HeatWave het volgende:
OMG.
Call : het geluid op de MAC van de CEO doet het niet, spoed, snel! gisteren!!! PANIEK!!!!
Ik meld net de call af met :
[..]
Ja, echt.
En daar ben je verbaasd over?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
De servicedesk snapt het niet zo geloof ik.
Nou.... eigenlijk nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En daar ben je verbaasd over?
Ik had gister een helpdeskmedewerker aan de telefoon van dat kutpakket wat ik maar niet geinstalleerd kreeg en die heb ik zelfs nog wat dingen moeten lerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.... eigenlijk niet.
Dit soort dingen moeten die kneuzen toch gvd telefonisch afkunnen??
Chowi!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Chowi het volgende:
Ik vind neuken in auto's wel okay.
Hoi Arma.quote:
Met neuken in een auto? Anytime?quote:
Daar hoef ik ook geen startsein voor te krijgen hoorquote:
Je zit gewoon poep te praten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi Arma.. Ik heb bewust niet op die PM gereageerd hoor, niet dat je denkt dat ik 'm niet gezien heb ofzo.
Klinkt eigenlijk wel heel leuk hequote:
Ah, ik schrok al. Permissie vragen voor seks, waar dan ook, is zó jaren '90.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar hoef ik ook geen startsein voor te krijgen hoor
Omgekeerde psychologie is altijd effectief.quote:
Alsof ik naar mn man of ouders ga om te vragen of ik mag neukenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik schrok al. Permissie vragen voor seks, waar dan ook, is zó jaren '90.
Ik hou 'm gewoon op "Porn." hoor, mijn ondertitel.quote:
Alsof het uitmaakt. Ze geven je toch wel toestemming!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik naar mn man of ouders ga om te vragen of ik mag neuken
Neeeeeeeeeeeeh![]()
Tja... Ik ben wel beschikbaar om een positie te vullen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie echt een bedrijfsmogelijkheid hoor.
Geen suffe managers, alleen mensen die weten waar ze mee bezig zijn, leuke werksfeer, uiteraard FOK!ken tijdens werktijd.
* HeatWave belt kvk alvast.
*edit* KIJK dat bedoel ik, ik bedenk iets en "we" hebben het al uitgewerkt voor de post er staat.
Miljonairs! Allemaal, ik zeg het je!
Klinkt heel erg Tenacious D. Ik mis alleen de verlossing... And than... I'm gonna bone you haaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrd!quote:
Ik vraag me af waar mijn forum blijft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:.
ff volpompen deze en volgende met onze bedrijfsnaam in de TT.
Spam, en who's gonna stop us?.
Mennnnnnquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar mijn forum blijft.
En anders maar nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt. Ze geven je toch wel toestemming!
Op de wallen ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht zelf aan iets met hoeren en tieten enzo.
Hapje eten, Guinnessje, barretje, laveloos.... op kosten van OA BVquote:
Kunnen we de BTW aftrekkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hapje eten, Guinnessje, barretje, laveloos.... op kosten van OA BV.
De Bedrijfs Top Werknemer?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Kunnen we de BTW aftrekken
Krijgt dan een hele andere betekenis![]()
Werknemer van de maandquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Bedrijfs Top Werknemer?
best een leuke beloning voor elke maand ja.
Meisjes worden uiteraard niet afgetrokkenquote:
Wel duh..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meisjes worden uiteraard niet afgetrokken.
Dat zou niet eerlijk zijn he?quote:
Lekker fris..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou niet eerlijk zijn he?
We hebben een bedrijfs-Tarzan.
Ja uiteraard, niet elke maand weer dezelfde Tarzan, we zijn newbies Automatisering nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker fris..
Ik zou dan gewoon een tarzan kadoo doen..
En de volgende keer dat je weer werknemen van de maand word een ander speeltje
Gewoon doorgaan met die mooie omschrijvnigen van je in de servicedesk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet Arma, ik moet me eerst ff fors laten ontslaan hier, goed voor het startkapitaal.
Die gast belde me of ik dat ECHT allemaal gedaan had?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met die mooie omschrijvnigen van je in de servicedesk.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast belde me of ik dat ECHT allemaal gedaan had?.
Ik ben wel fris en fit eigenlijk, 2 uurtjes nog, 4 dagen vrij, dan weekje werken, weer 4 dagen vrij.
Ik verveel me dood..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben gebroken. Alles doet me zeer.
Mijn wederhelft had effe lekker twee keer achter elkaar vroege dienst. Drie keer raden welke gek om kwart over vijf boterhammetjes stond te smerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben gebroken. Alles doet me zeer.
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn wederhelft had effe lekker twee keer achter elkaar vroege dienst. Drie keer raden welke gek om kwart over vijf boterhammetjes stond te smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |