quote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat de autodealer een foutje heeft gemaakt (wat veel te vaak voorkomt vraag maar aan mn man)..
De elektrische ramen duiden op een XT.. Want de XR heeft dat niet..
Nu kan je ook nog eens kijken naar de buitenspiegels (als je hem gaat ophalen)..
Kan ook nog zijn dat men een XR besteld heeft en als optie er bij de elektrische ramen heeft besteld..
Dus als je hem gaat ophalen zou ik naar de opties kijken als ik jou was..
Mocht het idd een XR zijn met elektrische spiegels even de verzekering opbellen..
En anders heb je geluk en geld betaald voor een XR terwijl je een XT koopt
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar de XT hoeft geen automaat te zijn..
Kan je namelijk kiezen als je hem koopt (nieuw)..
Dus bellen dat die van jouw een XR is met als extra optie elektrische ramen en geen XT..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
lol
Ja maar de XT heeft mislampen die heeft de mijne weer niet
ja zal die mutsen morgen eens even bellenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus bellen dat die van jouw een XR is met als extra optie elektrische ramen en geen XT..
Scheelt je toch geld!
Hoeveel gezeik wij niet hebben gehad met ons wagenparkquote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja zal die mutsen morgen eens even bellenThenks Tal
ownee dat heeft de XT ook niet. Dus heb ik al een gepimpte bakquote:Op maandag 14 mei 2007 16:32 schreef miss_bleu het volgende:
merk het trouwens wel. Want we hebben hem gestart en hij heeft een boardcomputer en dat heeft de XR weer nietvolgens mij is het een mengelmoes van beide types
Nope.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef Tally het volgende:
Ja nog nooit gedaan?
lolquote:Op maandag 14 mei 2007 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeveel gezeik wij niet hebben gehad met ons wagenpark
Op een gegeven moment wisten ze mn man bij zn voornaam te noemen omdat hij elke week aan de telefoon hing
Mobiele fornicatie is okquote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
Goeie TT weer.
Mits grote auto.quote:
Nee helaas..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef k_i_m het volgende:
Is het al 17.30?
Ach het kan nogal krap zijnquote:
True tha.quote:
Gelukkig rijden we Mercedesquote:
Of een Twingo.quote:
Dakje open, pijpen, klaarquote:
Gadsamme zometeen moeten die *($&)@#@#()$(#&)() tapes ook weer uit de kluis gerot wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee helaas..
Dan hoefde ik ook nog maar een half uurtje te werken..
en nog maar 2 dagen werken voor het weekend is
Al gedaan gelukkig..... Ach, lekker weer buiten ff peukje doen met de bel-miepjes.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gadsamme zometeen moeten die *($&)@#@#()$(#&)() tapes ook weer uit de kluis gerot worden.
Ik heb geen open dak.quote:
Nu ga je problemen zoeken die er niet zijn!quote:
Wat een kut/klote autoquote:
Binnenkort maar eens een auto huren.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:37 schreef Tally het volgende:
Ach het kan nogal krap zijn
Maar is wel leuk om es te doen..
Ik heb leer met suedequote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TT is zonde voor mijn origineel velours bekleding.
Ik heb de tape al hedenochtend gewisseld.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gadsamme zometeen moeten die *($&)@#@#()$(#&)() tapes ook weer uit de kluis gerot worden.
Idd! Tijd voor een nieuwe!quote:Op maandag 14 mei 2007 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een kut/klote auto. Je hebt er geen fuck aan!
Me 2.. Anders moest ik de tape naar het andere pand brengen en aangezien mijn collega toch ging heb ik hem in de mik geduwt !quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb de tape al hedenochtend gewisseld.
Hier zijn ze nog in staat om 5 voor 6 te vertellen dat de printer niet werkt..quote:Op maandag 14 mei 2007 16:49 schreef k_i_m het volgende:
En mensen die een half uur voor mijn sluitingstijd nog effe accounts gaan aanvragen kunnen van mij ook #$()#_@$)_@#$*(@#&*@#()#$.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |