Ja die zaten ingebakken bij TMNT (was een WMVHD) en er was al een nieuwe versie van Die Hard gepost met ondertitels die veel beter waren, dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:56 schreef Myers het volgende:
Waarom verwijder je de hele film? Zet de subs dan gewoon uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Laatst nog een gedownloade Die Hard 4.0 en TMNT weggeflikkerd, omdat bij de eerste vier zinnen er vijf keer een d of t verkeerd stond. Gelukkig had ik Die Hard al in de bios gezien, maar net wat je zegt: ALS JE GEEN NEDERLANDS KUNT, GA DAN OOK NIET FILMS VAN ONDERTITELING VOORZIEN.
En dan zeggen ze: "Ja, maar wij doen dit in onze vrije tijd, je moet restecp voor ons hebben!!!111"
Zoek dan gvd wat anders om je bezig te houden, stuk onkruid...
Irritant ja. Ik had dit met de Alien vs Predator Blu-ray. Ben maar weer teruggegaan naar Nederlands.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, tenzij het alleen Engelse ondertitels zijn voor doven.
[JOHN LAUGHS]
[DOOR SHUTS]
[LISA MAKES A FUNNY NOISE]
![]()
was aflevering van JAG........quote:Op maandag 14 mei 2007 17:22 schreef mcDavid het volgende:
Ik zag een keer een film waarin de piloot "Mei-dag, mei-dag" riep, volgens de ondertiteling
Custom subtitlesquote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Of als je een illegale film hebt gedownload waar één of andere josti zelf ondertitlels voor heeft geschreven.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Ollie_Williams het volgende:Dit topic geeft mij echt veel in om een foute ondertiteling te maken voor een film ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |