abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 01:13:59 #101
153377 Jurk
Plurk!
pi_50287732
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

er zit toch zo'n speciale noodstopknop?
Heb het ook wel eens in de lift gedaan, wij woonden op 14 hoog, en midden in de nacht is het niet zo druk.
Verder....op de vluchtstrook
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50321573
Gisteren een fraaie plek gezien, aan de andere kant van een rivier. Mensen die langslopen (en als het mooi weer is, dan gebeurt dat vaak) of gaan zitten kunnen zo naar de overkant kijken, maar ze kunnen er niet komen. De afstand is zo'n 100 meter.
We willen daar nog een keer aan de kant van het water neuken (Mooi iets schuin graskantje), zodat de mensen het allemaal wel kunnen zien, maar er niet bij kunnen. (En dan liefst een camera die ze niet kunnen zien hun kant op, zodat we later kunnen zien hoe die mensen keken )
pi_50408725
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef Dimelo het volgende:
Twiske(y) zo een recreatie gebied.. aan het water.. als net de laatste koters zijn opgerot:d
Daar heb ik al gebruik van gemaakt.... Woon er 10 kilometer vanaf....
HumoR
pi_50409488
Aparte plekken waar ik het heb gedaan:

* Lift (0 - parkeerkelder 1-winkelstraat 2-appartementen boven winkel) Dit was wel rond 11 uur 's avonds ofzo dus weinig/geen kans om gepakt te worden.
* diverse steegjes
* aan de waterkant
* een tuin
* een hek
* Onder een brug
* op iemands motorkap
* toilet in een discotheek, was wel een vaste vriend maar nu denk ik echt te ranzig die wc's
* boven bij (ex)schoon opa&oma
* in de auto langs de waterkant (Betrapt door iemand van waterstaat)
* nog vaker in de auto.
* in de bios voorspel

Ik zou het nog wel eens in een pashokje willen doen, maar ik durf het nog niet echt ofzo. (en de stickers die ze er tegenwoordig ngo wel in willen hangen helpen ook niet echt.)
pi_50433105
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:43 schreef Leylal84 het volgende:

[..]

Daar heb ik al gebruik van gemaakt.... Woon er 10 kilometer vanaf....
Hee, ik ook! Skeeler er regelmatig...ik zal eens beter opletten als het gras 2 kontjes hoog is....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_50442946
Wat verstaan jullie onder sex. Alleen er ff in stoppen of ook echt klaarkomen.
In de lift zou ik zou het me wel lukken om ff er in te stoppen, maar om echt klaar te komen is het veuls te kort voor.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_50446634
Psies. En ff friemelen (vingeren, trekken) lukt bijna overal wel, zelfs in de rij Maar wil je meer, dan kost het ook meer tijd die er niet altijd is.
pi_50452004
Op mijn oma's bankstel vond ik wel erg lollig.
pi_50452136
whaha het twiske! iedereen uit NH gaat daarheen ofzo???

iedereen uit onze regio die je hoort over buitensex noemt het twiske, ben er ook eens snachts me maatje tegen gekomen met ze chick... zijn we gewoon naast elkaar aan de slag gegaan
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:30:54 #110
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50452165
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Op mijn oma's bankstel vond ik wel erg lollig.
Heeft je oma dat bankstel nog? Ja? Wanneer kan ik langskomen?
pi_50452172
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:06 schreef Bright het volgende:
Psies. En ff friemelen (vingeren, trekken) lukt bijna overal wel,
ja achterin de auto terwijl voorin 2 vrienden zitten en je op weg terug bent van het stappen
pi_50452530
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef rival het volgende:

[..]

ja achterin de auto terwijl voorin 2 vrienden zitten en je op weg terug bent van het stappen
Nou je het zegt, In de bus, kan dat ook erg goed.

Heb mijn huidige vriend een paar keer achterin de bus gepijpt. Maar dat was eigenlijk alleen erg grappig, omdat hij erg zijn best deed om normaal te blijven kijken.

Ook wel met een vakantie vriendje in de bus beetje trekken en vingeren. Maar dat was vanaf Lloret terug naar de camping en eigenlijk lag iedereen verder OF te slapen OF was dronken zodat ze er weinig van mee kregen.
pi_50475261
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Heeft je oma dat bankstel nog? Ja? Wanneer kan ik langskomen?
Het bankstel is nu van de vriend van mijn tante, want mijn oma is dood.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:41:49 #114
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_50476310
Ik heb het stiekum gedaan in het mannen toilet bij een bowling centre met mijn girl (weet ze ook eens hoe het er daar aan toe gaat).
Dat was best spannend.
Mannen kwamen in en uit om staand te pissen en mijn vriendin hoorde opeens gesprekken die ze anders nooit zou horen!
pi_50487583
bij de buren... (tijdens het oppassen)
It is I that f*cks your girlfriend
pi_50488034
Bed van hare vent terwijl hij op(t werk zit
pi_50495908
Ikzou het inieder geval niet op het kopierapperaat gaan doen.. Whahaha
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:03:53 #118
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50496019
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef RR-Phantom het volgende:
bij de buren... (tijdens het oppassen)
Met het oppaskind?
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_50575738
haha nee niet met het oppaskind. met de oppas
  maandag 18 juni 2007 @ 13:50:51 #120
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50575923
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:46 schreef RR-Phantom het volgende:
haha nee niet met het oppaskind. met de oppas
Jouw oppas?

(Prof voelt een spannend verhaal opkomen over onbegrepen liefde..)
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:44:45 #121
179358 Leylal84
Leyla1984
pi_50608426
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef rival het volgende:
whaha het twiske! iedereen uit NH gaat daarheen ofzo???

iedereen uit onze regio die je hoort over buitensex noemt het twiske, ben er ook eens snachts me maatje tegen gekomen met ze chick... zijn we gewoon naast elkaar aan de slag gegaan
Het twiske is de plek om ongestoord aan de slag te gaan. Het is groot genoeg voor iedereen om er gebruik van te maken. Alleen een beetje jammer dat je nu niet meer na 10en het gebied op kan. Lang leve betaald parkeren!!
HumoR
pi_50609052
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:44 schreef Leylal84 het volgende:

[..]

Het twiske is de plek om ongestoord aan de slag te gaan. Het is groot genoeg voor iedereen om er gebruik van te maken. Alleen een beetje jammer dat je nu niet meer na 10en het gebied op kan. Lang leve betaald parkeren!!
lang leve de juiste weggetjes weten
pi_50646667
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef Profesor het volgende:

[..]

Jouw oppas?

(Prof voelt een spannend verhaal opkomen over onbegrepen liefde..)
neej de oppas is mijn vriendin dat valt dan weer tegen of niet
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:40:01 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_50649357
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef covie het volgende:

[..]

Nou je het zegt, In de bus, kan dat ook erg goed.

Heb mijn huidige vriend een paar keer achterin de bus gepijpt. Maar dat was eigenlijk alleen erg grappig, omdat hij erg zijn best deed om normaal te blijven kijken.

Ook wel met een vakantie vriendje in de bus beetje trekken en vingeren. Maar dat was vanaf Lloret terug naar de camping en eigenlijk lag iedereen verder OF te slapen OF was dronken zodat ze er weinig van mee kregen.
In de bus iemand pijpen?
Kan dat echt? Zonder gezien te worden dan.

Hier in de buurt is een klein plekje langs de waterkant tussen de struiken. Volslagen onzichtbaar, en toch middenin de stad
Alleen is die plek bekend bij de politie geloof ik, aangezien ik er maandag een agent zag controleren. Hij bleef daar stil staan, doen alsof hij zijn bril oppoetste en recht zette. Even stiekem luisteren naar geritsel.

Spijtig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_50686592
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In de bus iemand pijpen?
Kan dat echt? Zonder gezien te worden dan.

Hier in de buurt is een klein plekje langs de waterkant tussen de struiken. Volslagen onzichtbaar, en toch middenin de stad
Alleen is die plek bekend bij de politie geloof ik, aangezien ik er maandag een agent zag controleren. Hij bleef daar stil staan, doen alsof hij zijn bril oppoetste en recht zette. Even stiekem luisteren naar geritsel.

Spijtig.
Misschien stond hij wacht voor zijn collega die daar snel een hoertje aan het pakken was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')