smaakt mijns inziens naar een soort afval-marlboro met nóg minder smaak dan marlboro zelf. mainstreamsigaretten ten top. gauloises werd gerookt door sartre. ik ambieer sartre. gauloises is voor de intellectuele elite van europa. gauloises:quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
maar dan een grote Roken is dodelijk plakker op de plek van de blauwe letters
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef superworm het volgende:
gauloises is voor de intellectuele elite van europa. gauloises:![]()
Of je houdt gewoon je mond.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef superworm het volgende:
gauloises werd gerookt door sartre. ik ambieer sartre.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
Chesterfield doet het goed bij bier.
Ik rook niets anders(plus shag). Komt omdat die supermarkt hier moeilijk doet... Wel goed te doen trouwensquote:Op maandag 14 mei 2007 13:58 schreef ikJur het volgende:
heb wel eens een tijdje van die caballero met zonder filter gehad. Was opzich best goed te roken vond t wel lekker maar die zooi in je bek was kut.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef superworm het volgende:
nee, dat niet. er moet een groot archiverend topic komen over sigaretten. de smaak, de prijs, de kwaliteit, hoe lang je het kan roken zonder verveeld te raken longkanker te krijgen...
Lucky Strikequote:
De tropische variant van LSquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lucky Strike. Lucky Strike Madura
what's the difference?
Marlboro.
En is die ook ooit ergens te krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef GotC het volgende:
[..]
De tropische variant van LS. Heb nog niemand horen zeggen dattie vies is iig, gewoon best onbekend.
De grotere supermarktenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En is die ook ooit ergens te krijgen. In ieder geval bij benzinestations bijvoorbeeld
.
Maar eens uitproberen dan, want die Marlboro's word ik wel een beetje zatquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
De grotere supermarkten. Ik rook niks anders meer
.
Die rook ik ook, maar dan het blauwe pakkie. Ik vind ze lekker!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
maar dan een grote Roken is dodelijk plakker op de plek van de blauwe letters
Ik rook ALTIJD Maduraquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |