KKP... die bedoelen JJ en ik.. is leukquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
in nijmegen heb je ook zo'n gare grote kutrotonde.. vind het maar irritant en snap niet waarom ze hem niet gewoon makkelijker maken
Keizer Karelplein ...zo heet ie...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
in nijmegen heb je ook zo'n gare grote kutrotonde.. vind het maar irritant en snap niet waarom ze hem niet gewoon makkelijker maken
Ik zag die TU/e vanaf de snelweg liggen... das nog best een groot terrein!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja... Eindhoven is heul niet zo ideaal nee
Goedemiddag Jo0lz....quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jeez, nee idd. Zou ik ook lekker thuisblijven. [afbeelding]
Doe je goed, De TU/e ligt er een beheurlijk eindje vandaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag die TU/e vanaf de snelweg liggen... das nog best een groot terrein!![]()
Bedoel jij die rotonde midden op de A2? Dat de snelweg ineens eindigt op een rotonde en 200 meter verder weer begint...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ze hebben daar zulke gare rotondes, doe gewoon normaal ofzo
Dat is niet gaar, de A67 loopt gewoon door heurquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef OA het volgende:
[..]
Bedoel jij die rotonde midden op de A2? Dat de snelweg ineens eindigt op een rotonde en 200 meter verder weer begint...![]()
Welke idioot dat heeft verzonnen...![]()
Die is duidelijk te zien vanaf de A2.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je goed, De TU/e ligt er een beheurlijk eindje vandaan(althans van de A2/A67)
Ideale rotonde:quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Keizer Karelplein ...zo heet ie.....en hij is heul erg makkelijk hoor, zie geen probleem...
![]()
Maar ik hoef toch niet richting Venlo...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet gaar, de A67 loopt gewoon door heur
Dan zalt ie best te zien zijn, maar dan is het nog echt een beheurlijk stuk door de stad rijden (vanaf die rotonde die jij bedoelt, moet je het centrum in, heul het centrum door, en dan ben je bij de TU/e)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Die is duidelijk te zien vanaf de A2.
Als je uit de richting Maastricht komt en net na de rotonde (midden op de snelweg) weer de snelweg vervolgt.
![]()
eensch...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ideale rotonde:![]()
1 Lekker groot
2 Geen irritante strepen
3 Allemaal handig weg-wijs-borden
4 hier en daar stoplichten
5 Allemaal vriendelijke medeweggebruikes om je te helpen
Engeland zo te zienquote:
Whehe.. t ding wamt me ergens bekend van voorquote:
Ik heb 'm ooit een keer in een topic zien staan @ PTA.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. t ding wamt me ergens bekend van voor
Is dit de asfalt-variant van graancirkels?quote:
Google is your friend...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit een keer in een topic zien staan @ PTA.
Geen idee waar dat apparaat precies ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |