ja die, maar krijg het niet voor elkaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Yurithemaster het volgende:
ë??
was dit roccoco ?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:is een term die lange tijd de voornaamste aanduiding is geweest voor de stijl van Italiaanse of Italiaans geïnspireerde kunst in de 16e eeuw vanaf circa 1525. De stijl die volgde op de Hoog-Renaissance wordt Late Renaissance of
genoemd.
Give meplease
Shift+aanhalingstekenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja die, maar krijg het niet voor elkaarzal wel aan de toetsenbord instelling liggen
dat blijktquote:
Dat lukt me nog steeds niet.quote:
Je doet gewoon shif+' en dan de letter waarop de puntjes moeten en " of ' is gewoon spatie na ernaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat lukt me nog steeds niet.![]()
Maar hoe typ jij nu " ?
Dat doe ik namelijk met Shift+aanhalingsteken.
Heel goed, de rest is nog aan het na-ouwehoeren over leestekens... maar er is al weer een puntje gescoord.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef ScottTracy het volgende:
Klokkenluider van de bouwfraude
In Word kan ik dat ja. Maar niet in mijn browser.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je doet gewoon shif+' en dan de letter waarop de puntjes moeten en " of ' is gewoon spatie na erna
In windows je toetsenbord indeling instellen op VS Internationaal.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In Word kan ik dat ja. Maar niet in mijn browser.![]()
Toch best belangrijk. Zo zijn er heel veel mensen die de ' en de ` doorelkaar halen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Heel goed, de rest is nog aan het na-ouwehoeren over leestekens... maar er is al weer een puntje gescoord.
ScottTracy +1
da's heul belangrijk hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Heel goed, de rest is nog aan het na-ouwehoeren over leestekens... maar er is al weer een puntje gescoord.
Eens kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef geertp het volgende:
[..]
In windows je toetsenbord indeling instellen op VS Internationaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |