Oh, maar dat verschoont je nog niet van de plicht om een nieuwe te stellen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:15 schreef ToYDoLL het volgende:
Nee hóór als je vroeger konijnen gehad hebt onthou je nog weleens wat zo tussendoor
Ben ik altijd een voorstander vanquote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wat mij betreft, géén vraag, géén punt.
Dus.quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Mee eens. Kunnen we dat niet eens voorleggen aan het AKQ-bestuur?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ben ik altijd een voorstander van(tenzij iemand echt meteen weg moet, maar dat is hier duidelijk niet het geval).
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:26 schreef Yurithemaster het volgende:
2
quote:11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Ik mag allesquote:
Degene die wel een vraag stelt ipv de originele vraagsteller kan het punt dan inhouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:25 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mee eens. Kunnen we dat niet eens voorleggen aan het AKQ-bestuur?Het is redelijk heftig om dat als vraagsteller zelf te beslissen, dus misschien kan het een spelregeltje worden?
Wannabee modquote:Op maandag 14 mei 2007 13:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik mag alles![]()
Nee maar 2 stond er al dus ik denk ik gok op 1 maar toen stond er zo'n lelijk edit bericht dus ik verander het were terug maar het blijft staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |