In zo'n geval zou het handig zijn als er een mod meespeelt zodat die in de edit-logs kan kijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Was dat nadat jouw antwoord er stond?
[wanbemod]quote:Op maandag 14 mei 2007 14:51 schreef wyccie het volgende:
Okee, heel erg bedankt iedereen. En nu weer terug naar de Quiz!
Gelukkig wordt er hier niet zo streng gemodereerd.
Klopt. Ik had de vraag verkeerd gelezen (waarvoor wordt het gebruikt). Ik heb niet jouw antwoord gekopieerd of zo. Sterker nog, niet gezien dat die er al stond. Maar als het tegen de regels is, heb jij het punt verdiendquote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je hebt Nederland en Frankrijk er bij geëdit mên, da's niet toegestaan.
Eerlijkheid waarderen we.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:54 schreef Verbal het volgende:
Klopt. Ik had de vraag verkeerd gelezen (waarvoor wordt het gebruikt). Ik heb niet jouw antwoord gekopieerd of zo. Sterker nog, niet gezien dat die er al stond. Maar als het tegen de regels is, heb jij het punt verdiend
V.
Persoonlijk wil het het dan nog wel door de vingers zien als er verder nog geen antwoor is maar als dat niet het geval isquote:Op maandag 14 mei 2007 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
In zo'n geval zou het handig zijn als er een mod meespeelt zodat die in de edit-logs kan kijken.
Maar editten is sowieso niet toegestaan. Dus eigenlijk maakt het niet uit of de edit voor of na RB's antwoord was.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef ScottTracy het volgende:
Wat nu dan? RB alsnog het punt toekennen?
Lijkt mij wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef ScottTracy het volgende:
Wat nu dan? RB alsnog het punt toekennen?
Geloof het wel. Maar hoe kun je dat veranderen? In config?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:56 schreef Mister1977 het volgende:
Gefixt!
è
ë
Joepie!
Ik had het op US Dvorak staan![]()
Dvorak is toch een Tsjech?
configquote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar hoe kun je dat veranderen? In config?
Ja ik moest ook even zoeken:quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geloof het wel. Maar hoe kun je dat veranderen? In config?
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[wanebemod]
en nu ontopic![]()
[/wanebemod]
Godver, dus hier zitten de kennersquote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
wutang clan??
Jeejquote:Op maandag 14 mei 2007 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Yuri +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |