hoeveel kneusjes kunnen er in dat D$B stadion?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:37 schreef Terrorbita het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is...stond op VI.nl vond het wel interessant.
[afbeelding]
Om precies te zijn 17,023quote:Op maandag 14 mei 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
hoeveel kneusjes kunnen er in dat D$B stadion?
dat zegt al genoeg als ze normaal tijdens AZ-Twente nog maar 13.000 man binnen kunnen krijgen.quote:
ze moeten zich als CLUB zijnde alleen niet groter voor doen dan ze zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef ASroma het volgende:
wat een gemakkelijke afkeur weer van AZ, het is gewoon een club waar gezinnetjes heengaan, ok het zijn geen harde kern of wat dan ook maar dat kun je ook niet verwachten van elke club![]()
AZ speelt leuk voetbal en is de laatste jaren een aanwinst in Nederland en Europa
er is niks mis met wat chauvinisme zo nu en danquote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten zich als CLUB zijnde alleen niet groter voor doen dan ze zijn.
Hoe zie jij de kansen van ons aller ajax tegen dat clubje dan? krijg steeds meer het gevoel na dit seizoen als de jongens van Henk er zin in hebben het wel goed komt. Zo niet jammer van je centen jongen bedankt voor het komen maar vandaag winnen we eff niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten zich als CLUB zijnde alleen niet groter voor doen dan ze zijn.
ik denk dat AZ voorronde CL paktquote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Hoe zie jij de kansen van ons aller ajax tegen dat clubje dan?
Ze gaan me toch niet vertellen dat ze een stormloop verwachten dat dit speciaal gemeld moet worden?quote:Verkoop AZ-Ajax duurt slechts twee dagen
Mede in verband met hemelvaart zal de kaartverkoop voor Ajax fans voor AZ-Ajax van aanstaande zondag slechts twee dagen duren. Dinsdagmorgen om 10.00 uur begint de kaartverkoop voor voorrangsuitkaarthouders, woensdag volgt van 10.00 uur tot 21.00 uur de kaartverkoop voor de uitkaarthouders. Prijzen van de kaarten bedragen 30,30 euro.
Echt Ajax schaam je, 30 euro. Hoeveel mensen kunnen er maximaal mee? Laat jezelf is van de goede kant zien nodig je trouwste uit supporters is gratis uit voor alle steun dit seizoenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ze gaan me toch niet vertellen dat ze een stormloop verwachten dat dit speciaal gemeld moet worden?
Gratis? Ga even je mond spoelen ofzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Echt Ajax schaam je, 30 euro. Hoeveel mensen kunnen er maximaal mee? Laat jezelf is van de goede kant zien nodig je trouwste uit supporters is gratis uit voor alle steun dit seizoen
Zo blijven er dus play offs voor de mensen die zo denkenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Boeiend dat die play offs geld kosten. Ga er gewoon heen om je club te supporten. Ik heb al kaartjes.
Hij is welkom.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Nashje het volgende:
Reactie van Boussoufa op terugkeer bij Ajax: "Geen commentaar."
Die glimlach sprak boekdelenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Nashje het volgende:
Reactie van Boussoufa op terugkeer bij Ajax: "Geen commentaar."
Dude, ik support mijn club iedere week alleen niet tijdens de Pay-offs omdat ik er tegen ben.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Boeiend dat die play offs geld kosten. Ga er gewoon heen om je club te supporten. Ik heb al kaartjes.
Mooiste club van Spanje.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is Valencia echt wel zo'n grote stap vooruit voor Sneijder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |