abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:15:14 #276
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49396484
Je noemt die wedstrijden zelf al "toppers", waardoor je ze anders vindt dan een normale competitiewedstrijd.

En als je er zoveel problemen mee hebt dat het een commercieel toernooi is, snap ik niet waarom je je zo druk maakt dat er dagjesvolk zit? Het is een soort opgeleukte open dag, de wedstrijden waar er minder dagjesvolk zit komen vanaf eind augustus wel weer.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:30:29 #277
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49397043
Wat een gejank over de play-offs.

Jees get over it. Koop gewoon een kaartje en support Ajax.....

Ach ja tis natuurlijk de creasil jeugd die het niet op kan brengen om een kaartje van 20 euro te kopen. Speaking of club liefde...
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_49397178
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Speed1971 het volgende:

Ach ja tis natuurlijk de creasil jeugd die het niet op kan brengen om een kaartje van 20 euro te kopen. Speaking of club liefde...
Veel van die creasil (of je bedoeld clearasil?) jeugd is er wel bij in Kopenhagen, Noorwegen, Praag, Bremen enz enz. Dus lul aub niet over dingen waar je helemaal niets van af weet.

Maar goed, jij koopt natuurlijk een kaartje om az te supporten, tja... Speaking of club liefde

Over het AT, leuk toernooi voor mensen die verder niet vaak komen. Ik ben ook altijd blij dat het uitgezonden wordt. Meestal is het nog erg lekker weer dus zet ik de tv in de achtertuin en kijk ik met een koud biertje rustig die wedstrijden. Leuke toernooi, maar mij zul je er niet snel zien.
pi_49397186
quote:

Sinds wanneer kost clubliefde geld? Dat vervolgens bij de TV-stations terecht komen?
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:45:33 #280
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49397525
Laat 'm maar lekker lullen. Ik ben 27 man. Oud en wijs genoeg om zelf te bepalen dat ik die PO's niet wil en waarom zou ik naar iets gaan wat ik helemaal niet wil.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49397559
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Over het AT, leuk toernooi voor mensen die verder niet vaak komen. Ik ben ook altijd blij dat het uitgezonden wordt. Meestal is het nog erg lekker weer dus zet ik de tv in de achtertuin en kijk ik met een koud biertje rustig die wedstrijden. Leuke toernooi, maar mij zul je er niet snel zien.
Inderdaad.
Men moet er ook eens rekening mee houden dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om 18 zondagen in het jaar vrij te houden voor Ajax plus nog eens een x aantal Europese en bekerwedstrijden. Deze mensen zijn blij dat ze nog zonder problemen een avondje twee wedstrijden kunnen kijken met internationaal minimaal redeljike tegenstanders.

Ieder zijn ding.
pi_49397583
quote:

Waarom snappen sommige het niet nog niet? Door een kaartje te kopen verpest je het alleen maar voor de club op de langere termijn. Reken er maar op dat we vaker 2e worden dan 3e 4e of 5e. En dan? Dan worden we de komende 20 jaar genaaid!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49397624
quote:

Makkelijk he? Over geld lullen, wanneer je zelf meer dan genoeg hebt?
En mensen zeuren over het algemeen over het systeem van de play-offs, niet over de toegangsprijzen.
pi_49397667
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Waarom snappen sommige het niet nog niet? Door een kaartje te kopen verpest je het alleen maar voor de club op de langere termijn. Reken er maar op dat we vaker 2e worden dan 3e 4e of 5e. En dan? Dan worden we de komende 20 jaar genaaid!
precies
AFC AJAX
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:49:59 #285
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49397689
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Veel van die creasil (of je bedoeld clearasil?) jeugd is er wel bij in Kopenhagen, Noorwegen, Praag, Bremen enz enz. Dus lul aub niet over dingen waar je helemaal niets van af weet.

Maar goed, jij koopt natuurlijk een kaartje om az te supporten, tja... Speaking of club liefde

Rolf. Ik koop idd ook toeganskaarten voor andere wedstrijden dan Ajax. Soms ga ik naar AZ maar meestal ga ik naar het buitenland. Lekker even dr uit en een mooie wedstrijd zien in Italie/Spanje/Engeland.

Overigens is het natuurlijk niet zo dat alleen de TV geld verdiend aan de play-offs. Dus lul jij nou niet. Jou verstand van economie/commercie is zeer waarschijnlijk 0 anders zat je niet met zo'n grote regelmaat op dit forum uit je nek te zwammen.
pi_49397729
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Rolf. Ik koop idd ook toeganskaarten voor andere wedstrijden dan Ajax. Soms ga ik naar AZ maar meestal ga ik naar het buitenland. Lekker even dr uit en een mooie wedstrijd zien in Italie/Spanje/Engeland.

Overigens is het natuurlijk niet zo dat alleen de TV geld verdiend aan de play-offs. Dus lul jij nou niet. Jou verstand van economie/commercie is zeer waarschijnlijk 0 anders zat je niet met zo'n grote regelmaat op dit forum uit je nek te zwammen.
Iemand die voor az en Ajax is bij een onderlinge wedstrijd is niet serieus te nemen

Dat jij je Ajax fan durft te noemen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_49397739
AT toernooi is het enige toernooi waar Ajax zonder problemen grote tegenstanders oprolt for some reason
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:51:43 #288
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49397750
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:48 schreef Robar het volgende:

[..]

Makkelijk he? Over geld lullen, wanneer je zelf meer dan genoeg hebt?
En mensen zeuren over het algemeen over het systeem van de play-offs, niet over de toegangsprijzen.
Ga dan zeuren over dat wij geen kampioen zijn geworden. Als het regelement zou zijn dat de ondelinge deuls doorslaggevend waren ipv die onlogische regel die nu geldt.
pi_49397777
quote:

[..]

Het geld dat we verliezen door het missen van de CL wordt inderdaad opgevangen door de kaartverkoop en TV gelden

Lul niet zo slap man.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49397801
Als we nu eens niet elkaar gaan lopen afkatten

Dat helpt en zorgt voor uniformiteit.
JOHNNY HEITINGA
pi_49397854
quote:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
pi_49397872
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
Hij bedoeld Camplo op het laatst
AFC AJAX
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:56:03 #293
82589 S-Two
barba macacu
pi_49397881
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef Camplo het volgende:
Als we nu eens niet elkaar gaan lopen afkatten

Dat helpt en zorgt voor uniformiteit.
En wat heeft dat voor nut?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:57:19 #294
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49397930
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het geld dat we verliezen door het missen van de CL wordt inderdaad opgevangen door de kaartverkoop en TV gelden

Lul niet zo slap man.
Huh!?

Vorig seizoen werden we vijfde en wonnen we de play-offs....dat het vervolgens geen CL werd....ja

Gewoon kampioen worden, dan is er niets aan de hand.
pi_49397952
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hij bedoeld Camplo op het laatst
Dacht ik al. Maar dan moet hij hem quoten. Maar goed, die droeftoeter neem ik sowieso niet serieus..
pi_49397993
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Huh!?

Vorig seizoen werden we vijfde en wonnen we de play-offs....dat het vervolgens geen CL werd....ja

Gewoon kampioen worden, dan is er niets aan de hand.
Vorig seizoen werden we 4e...

En ook toen vond ik die play offs belachelijk. Ben toen ook geen wedstrijd geweest.
pi_49397998
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:51 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ga dan zeuren over dat wij geen kampioen zijn geworden. Als het regelement zou zijn dat de ondelinge deuls doorslaggevend waren ipv die onlogische regel die nu geldt.
Ik zeur, waar ik over wil zeuren.
De play-off systeem is verschrikkelijk slecht van opzet, met als enig logisch doel meer opbrengsten genereen voor club en commercie. Het enige wat dit systeem als voordeel heeft is dat clubs buiten Ajax, AZ en PSV (op dit moment) een extra kans hebben op de CL voorronde.
De traditioneel sterkste teams van de competitie hebben hier alleen de nadelen van.
Opeens wordt het hele seizoen bepaalt in twee wedstrijden, waarin je nu dus moet spelen tegen AZ zonder Stam, Gabri en Davids!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb minder problemen met de doelsaldoregel.
pi_49398035
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:56 schreef S-Two het volgende:

[..]

En wat heeft dat voor nut?
Jongen elke keer die sissy relletjes hier.
Stel opgepofte paddo's die elkaar de loef links en rechts willen afsteken.
For what reason?
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:01:53 #299
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49398075
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
Oops dat was iemand anders
pi_49398097
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zeur, waar ik over wil zeuren.
De play-off systeem is verschrikkelijk slecht van opzet, met als enig logisch doel meer opbrengsten genereen voor club en commercie. Het enige wat dit systeem als voordeel heeft is dat clubs buiten Ajax, AZ en PSV (op dit moment) een extra kans hebben op de CL voorronde.
De traditioneel sterkste teams van de competitie hebben hier alleen de nadelen van.
Opeens wordt het hele seizoen bepaalt in twee wedstrijden, waarin je nu dus moet spelen tegen AZ zonder Stam, Gabri en Davids!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb minder problemen met de doelsaldoregel.
Ja precies echt en clubs als Heerenveen of Twente in de CL zien gaan
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')