Veel van die creasil (of je bedoeld clearasil?) jeugd is er wel bij in Kopenhagen, Noorwegen, Praag, Bremen enz enz. Dus lul aub niet over dingen waar je helemaal niets van af weet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een gejank over de play-offs.
Jees get over it. Koop gewoon een kaartje en support Ajax.....
Ach ja tis natuurlijk de creasil jeugd die het niet op kan brengen om een kaartje van 20 euro te kopen. Speaking of club liefde...![]()
Sinds wanneer kost clubliefde geld? Dat vervolgens bij de TV-stations terecht komen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Speed1971 het volgende:
Ach ja tis natuurlijk de creasil jeugd die het niet op kan brengen om een kaartje van 20 euro te kopen. Speaking of club liefde...![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over het AT, leuk toernooi voor mensen die verder niet vaak komen. Ik ben ook altijd blij dat het uitgezonden wordt. Meestal is het nog erg lekker weer dus zet ik de tv in de achtertuin en kijk ik met een koud biertje rustig die wedstrijden. Leuke toernooi, maar mij zul je er niet snel zien.
Waarom snappen sommige het niet nog niet? Door een kaartje te kopen verpest je het alleen maar voor de club op de langere termijn. Reken er maar op dat we vaker 2e worden dan 3e 4e of 5e. En dan? Dan worden we de komende 20 jaar genaaid!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Speed1971 het volgende:
Makkelijk he? Over geld lullen, wanneer je zelf meer dan genoeg hebt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:30 schreef Speed1971 het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom snappen sommige het niet nog niet? Door een kaartje te kopen verpest je het alleen maar voor de club op de langere termijn. Reken er maar op dat we vaker 2e worden dan 3e 4e of 5e. En dan? Dan worden we de komende 20 jaar genaaid!
Rolf. Ik koop idd ook toeganskaarten voor andere wedstrijden dan Ajax. Soms ga ik naar AZ maar meestal ga ik naar het buitenland. Lekker even dr uit en een mooie wedstrijd zien in Italie/Spanje/Engeland.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Veel van die creasil (of je bedoeld clearasil?) jeugd is er wel bij in Kopenhagen, Noorwegen, Praag, Bremen enz enz. Dus lul aub niet over dingen waar je helemaal niets van af weet.
Maar goed, jij koopt natuurlijk een kaartje om az te supporten, tja... Speaking of club liefde
Over het AT, leuk toernooi voor mensen die verder niet vaak komen. Ik ben ook altijd blij dat het uitgezonden wordt. Meestal is het nog erg lekker weer dus zet ik de tv in de achtertuin en kijk ik met een koud biertje rustig die wedstrijden. Leuke toernooi, maar mij zul je er niet snel zien.
Iemand die voor az en Ajax is bij een onderlinge wedstrijd is niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Rolf. Ik koop idd ook toeganskaarten voor andere wedstrijden dan Ajax. Soms ga ik naar AZ maar meestal ga ik naar het buitenland. Lekker even dr uit en een mooie wedstrijd zien in Italie/Spanje/Engeland.
Overigens is het natuurlijk niet zo dat alleen de TV geld verdiend aan de play-offs. Dus lul jij nou niet. Jou verstand van economie/commercie is zeer waarschijnlijk 0 anders zat je niet met zo'n grote regelmaat op dit forum uit je nek te zwammen.![]()
Ga dan zeuren over dat wij geen kampioen zijn geworden. Als het regelement zou zijn dat de ondelinge deuls doorslaggevend waren ipv die onlogische regel die nu geldt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Makkelijk he? Over geld lullen, wanneer je zelf meer dan genoeg hebt?
En mensen zeuren over het algemeen over het systeem van de play-offs, niet over de toegangsprijzen.
Het geld dat we verliezen door het missen van de CL wordt inderdaad opgevangen door de kaartverkoop en TV geldenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Rolf. Ik koop idd ook toeganskaarten voor andere wedstrijden dan Ajax. Soms ga ik naar AZ maar meestal ga ik naar het buitenland. Lekker even dr uit en een mooie wedstrijd zien in Italie/Spanje/Engeland.
Overigens is het natuurlijk niet zo dat alleen de TV geld verdiend aan de play-offs. Dus lul jij nou niet. Jou verstand van economie/commercie is zeer waarschijnlijk 0 anders zat je niet met zo'n grote regelmaat op dit forum uit je nek te zwammen.![]()
Waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor nut?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef Camplo het volgende:
Als we nu eens niet elkaar gaan lopen afkatten
Dat helpt en zorgt voor uniformiteit.
Huh!?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het geld dat we verliezen door het missen van de CL wordt inderdaad opgevangen door de kaartverkoop en TV gelden
Lul niet zo slap man.
Dacht ik al. Maar dan moet hij hem quoten. Maar goed, die droeftoeter neem ik sowieso niet serieus..quote:
Vorig seizoen werden we 4e...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Huh!?
Vorig seizoen werden we vijfde en wonnen we de play-offs....dat het vervolgens geen CL werd....ja
Gewoon kampioen worden, dan is er niets aan de hand.
Ik zeur, waar ik over wil zeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:51 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ga dan zeuren over dat wij geen kampioen zijn geworden. Als het regelement zou zijn dat de ondelinge deuls doorslaggevend waren ipv die onlogische regel die nu geldt.
Jongen elke keer die sissy relletjes hier.quote:
Ja precies echt en clubs als Heerenveen of Twente in de CL zien gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeur, waar ik over wil zeuren.
De play-off systeem is verschrikkelijk slecht van opzet, met als enig logisch doel meer opbrengsten genereen voor club en commercie. Het enige wat dit systeem als voordeel heeft is dat clubs buiten Ajax, AZ en PSV (op dit moment) een extra kans hebben op de CL voorronde.
De traditioneel sterkste teams van de competitie hebben hier alleen de nadelen van.
Opeens wordt het hele seizoen bepaalt in twee wedstrijden, waarin je nu dus moet spelen tegen AZ zonder Stam, Gabri en Davids!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb minder problemen met de doelsaldoregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |