Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beter dan helemaal nooit gaan.
Laat iedereen het lekker zelf uitmaken ofzo.

Herkenbaar. Ene kant wel zoiets van hup massaal erheen, steunen die shit, tifo en dit en dat. Andere kant eerste wat er gezegd wordt door Kesler en z'n holmatties: Hey, kijk er komen wel mensen op af. Play offs zijn geslaagd... zucht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:06 schreef devv05 het volgende:
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, alleen dat ik beide kanten goed kan begrijpen. Ik wil eigenlijk ook geen wedstrijd missen en Ajax in de steek laten (zo voelt het uiteindelijk toch) aan de andere kant wil ik ook niet extra betalen en de playoffs steunen. Kan me de dubio bij veel mensen goed voorstellen.

Geweldigquote:Jong Ajax heeft de beloftencompetitie afgesloten met een 1-0 nederlaag in Nijmegen. Daardoor eindigt de ploeg op een vierde plaats op de ranglijst van de beloftencompetitie. De nederlaag had tot gevolg dat Jong NEC zich veiligspeelde van degradatie. Jong Feyenoord, dat zelf won bij FC Utrecht, is daardoor gedegradeerd.

En in het feyenoord topic gilden ze moord en brand dat de jeugd het al jaren zo goed deedquote:

Flikker op man. Laat iedereen lekker voor zichzelf bepalen of hij gaat. Ik ga ook niet, maar als hij wel wilt gaan, dan is dat zijn keuze.quote:

quote:15/5/2007 - Bakircioglü tekent vanmiddag contract voor vier seizoenen
(Gepost door RvN)
BRON: De Telegraaf
Gisteren is Kennedy Bakircioglü medisch gekeurd bij Ajax, vanmiddag zal hij een contract voor vier seizoenen ondertekenen bij de Amsterdamse club.
Ajax Netwerk
Hij verkoos Ajax boven PSV dat ook concrete interesse had. Bakircioglü in De Telegraaf: "Omdat die club veel overeenkomsten met FC Twente vertoont. Het streelt me dat de twee beste clubs van het land geïnteresseerd waren. Maar vanaf het begin was Ajax de club waar ik mijn zinnen op had gezet en dat bleef zo. Ik wil voetballen zoals zij voetballen."

quote:Dingsdag moet vrezen voor schorsing
Michael Dingsdag houdt mogelijk een vervelend staartje over aan de play-off duels met Ajax. De verdediger van sc Heerenveen moet vrezen voor een schorsing, schrijft De Telegraaf.
Dingsdag stapte in het tweede duel tegen de Amsterdammers bewust dan wel onbewust op het hoofd van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar toen deze zojuist een strafschop had versierd. Scheidsrechter Bossen zag en/of bestrafte het voorval niet. De aanklager van de KNVB zal echter mogelijk op basis van tv-beelden alsnog een zaak beginnen tegen de Friese mandekker.

Kunnen die boeren de laatste paar jaar vaker kampioen geworden zijn, dit is toch dan altijd nog mooierquote:Maar vanaf het begin was Ajax de club waar ik mijn zinnen op had gezet en dat bleef zo. Ik wil voetballen zoals zij voetballen."

quote:Wooter wil terug naar Eredivisie
Nordin Wooter heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Nederland. De oud-Ajacied heeft een conflict over de ontbinding van zijn contract bij het Turkse Sivasspor, schrijft het AD.
"Nordin mist zijn familie en wil terug naar Nederland", legt zaakwaarnemer Hakim Slimani uit. "Nu wil Sivasspor, overigens een correcte club, een transfersom en Wooter wil transfervrij wegkunnen naar een Nederlandse club."
Wooter speelde in het verleden onder meer bij Ajax, Real Zaragoza, Watford, RBC, Sporting Braga, Anorthosis Famagusta en Panathinaikos.

Kwam zeker van ADO of Vitesse?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:59 schreef Gelderland het volgende:
mooi, smerige overtreding van Dingsdagvieze speler met z'n arrogante rotkop

Vitesse ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kwam zeker van ADO of Vitesse?
Schoppertjes.

Die Dinsdag is echt een hele nare man.quote:

Ach, Wooter, die is nou na z'n Ajax tijd volgens mij niet echt veel beter geworden.quote:

Wat jammer dat ik nou net op vakantie ben tijdens het Tournamentquote:Deelnemers aan Amsterdam Tournament
dinsdag 15 mei, door AFCA-035, Hilversum, 00:32u, JvB
De Britse zender Sky, dat uitzendrechten heeft van het Amsterdam Tournament, meldt dat naast Ajax, Newcastle United en Atletico Madrid zullen deelnemen aan het toernooi van Ajax. De vierde deelnemer moet een club uit Italie worden.
Ajax Netwerk
Volgens de zender speelt Ajax op donderdag 2 augustus de tweede wedstrijd van de avond tegen Newcastle United om 21.15 uur. Op zaterdagavond volgt om 21.15 uur het duel van Ajax tegen de Italiaanse tegenstander. Ajax zou dus niet uitkomen tegen Atletico Madrid.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |