abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49388333
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:47 schreef devv05 het volgende:

[..]

Beter dan helemaal nooit gaan.

Laat iedereen het lekker zelf uitmaken ofzo.
Nee.
Boeiend dat die play offs geld kosten is z'n eerste argument.
Dat boeit zeker jah. Niemand heeft erom gevraagd 't is ons opgelegd door een commercieel huzarenstukje met Talpa.

Je club supporten is argument 2. Elke fokking wedstrijd waar het niet meteen loopt staat heel die ArenA te fluiten en te mieren.
Dan loopt het de hele fucking verlening niet tegen AZ in de bekerfinale en in plaats van dat er kneuzen zijn die gaan fluiten gaan we als 1 man achter Ajax staan. Ook al zitten die spelers helemaal kapot en moet iedereen opeens 2x zoveel geven door die rode kaart ze kwamen er wel doorheen. Heb ik tegen Heerenveen thuis (0-1), Excelsior thuis (2-2) HEEL HEEL weinig van gemerkt.

Dan moet je niet gaan blaffen nu ff Ajax steunen want ze zijn dicht bij de CL, en dus weer 3 zekere wedstrijden vanaf de SkyBox kyken

Maar goed...

Je hebt gelijk, iedereen moet het zelf weten.
JOHNNY HEITINGA
pi_49388467
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, alleen dat ik beide kanten goed kan begrijpen. Ik wil eigenlijk ook geen wedstrijd missen en Ajax in de steek laten (zo voelt het uiteindelijk toch) aan de andere kant wil ik ook niet extra betalen en de playoffs steunen. Kan me de dubio bij veel mensen goed voorstellen.
pi_49388502
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:06 schreef devv05 het volgende:
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben, alleen dat ik beide kanten goed kan begrijpen. Ik wil eigenlijk ook geen wedstrijd missen en Ajax in de steek laten (zo voelt het uiteindelijk toch) aan de andere kant wil ik ook niet extra betalen en de playoffs steunen. Kan me de dubio bij veel mensen goed voorstellen.
Herkenbaar. Ene kant wel zoiets van hup massaal erheen, steunen die shit, tifo en dit en dat. Andere kant eerste wat er gezegd wordt door Kesler en z'n holmatties: Hey, kijk er komen wel mensen op af. Play offs zijn geslaagd... zucht.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 15 mei 2007 @ 01:15:27 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49388620
Ik kan wel respect opbrengen voor de seizoenskaarthouders die principieel niet gaan. Ik was, als iemand die slechts af en toe gaat, van plan ook te gaan. Omdat ik de laatste paar thuiswedstrijden sowieso ben gegaan, en ook omdat ik verwacht dat het toch geen effect heeft en Kessler gewoon z'n plannetje wil blijven uitvoeren. Maar mede vanwege 't feit dat ik begrijp waarom sommigen niet gaan heb ik besloten 't ook maar over te slaan.

Over dat aanmoedigen moet ik Camplo gelijk geven. Eerdere wedstrijden was 't relatief rustig, maar de laatste wedstrijden van 't seizoen geeft men dan ineens wel weer volle bak. Geweldig natuurlijk, maar waarom niet het hele seizoen?
pi_49390355
quote:
Jong Ajax heeft de beloftencompetitie afgesloten met een 1-0 nederlaag in Nijmegen. Daardoor eindigt de ploeg op een vierde plaats op de ranglijst van de beloftencompetitie. De nederlaag had tot gevolg dat Jong NEC zich veiligspeelde van degradatie. Jong Feyenoord, dat zelf won bij FC Utrecht, is daardoor gedegradeerd.
Geweldig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_49390446
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 07:44 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Geweldig
er blijft ze ook niets bespaard
En nog door toedoen van Ajax ook
pi_49390482
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 07:44 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Geweldig
En in het feyenoord topic gilden ze moord en brand dat de jeugd het al jaren zo goed deed
Goed voorbeeld doet volgen?
JOHNNY HEITINGA
pi_49390611
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:23 schreef Camplo het volgende:

[..]

Kutnerd.

Heb je geen principes?
Flikker op man. Laat iedereen lekker voor zichzelf bepalen of hij gaat. Ik ga ook niet, maar als hij wel wilt gaan, dan is dat zijn keuze.
pi_49391074
quote:
15/5/2007 - Bakircioglü tekent vanmiddag contract voor vier seizoenen
(Gepost door RvN)

BRON: De Telegraaf

Gisteren is Kennedy Bakircioglü medisch gekeurd bij Ajax, vanmiddag zal hij een contract voor vier seizoenen ondertekenen bij de Amsterdamse club.
Ajax Netwerk
Hij verkoos Ajax boven PSV dat ook concrete interesse had. Bakircioglü in De Telegraaf: "Omdat die club veel overeenkomsten met FC Twente vertoont. Het streelt me dat de twee beste clubs van het land geïnteresseerd waren. Maar vanaf het begin was Ajax de club waar ik mijn zinnen op had gezet en dat bleef zo. Ik wil voetballen zoals zij voetballen."
pi_49391196
Wordt die smerige Dingsdag toch nog gepakt.. Mooi!
quote:
Dingsdag moet vrezen voor schorsing
Michael Dingsdag houdt mogelijk een vervelend staartje over aan de play-off duels met Ajax. De verdediger van sc Heerenveen moet vrezen voor een schorsing, schrijft De Telegraaf.

Dingsdag stapte in het tweede duel tegen de Amsterdammers bewust dan wel onbewust op het hoofd van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar toen deze zojuist een strafschop had versierd. Scheidsrechter Bossen zag en/of bestrafte het voorval niet. De aanklager van de KNVB zal echter mogelijk op basis van tv-beelden alsnog een zaak beginnen tegen de Friese mandekker.
pi_49391260
mooi, smerige overtreding van Dingsdag vieze speler met z'n arrogante rotkop
Haleloeja
pi_49391453
quote:
Maar vanaf het begin was Ajax de club waar ik mijn zinnen op had gezet en dat bleef zo. Ik wil voetballen zoals zij voetballen."
Kunnen die boeren de laatste paar jaar vaker kampioen geworden zijn, dit is toch dan altijd nog mooier .
pi_49391520
Nou.. nog meer nieuws..
quote:
Wooter wil terug naar Eredivisie
Nordin Wooter heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Nederland. De oud-Ajacied heeft een conflict over de ontbinding van zijn contract bij het Turkse Sivasspor, schrijft het AD.

"Nordin mist zijn familie en wil terug naar Nederland", legt zaakwaarnemer Hakim Slimani uit. "Nu wil Sivasspor, overigens een correcte club, een transfersom en Wooter wil transfervrij wegkunnen naar een Nederlandse club."

Wooter speelde in het verleden onder meer bij Ajax, Real Zaragoza, Watford, RBC, Sporting Braga, Anorthosis Famagusta en Panathinaikos.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:13:56 #239
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_49391611
Ik ben ook tegen de play-offs, maar ben zondag in het stadion geweest en zal er tegen AZ ook zeker zijn.
Iemand schreef het hier al eens volgens mij en daar kon ik me goed in vinden:

Mijn liefde voor Ajax is groter dan mijn afkeer tegen de play-offs.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_49391694
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:59 schreef Gelderland het volgende:
mooi, smerige overtreding van Dingsdag vieze speler met z'n arrogante rotkop
Kwam zeker van ADO of Vitesse?

Schoppertjes.
JOHNNY HEITINGA
pi_49391739
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:17 schreef Camplo het volgende:

[..]

Kwam zeker van ADO of Vitesse?

Schoppertjes.
Vitesse ja.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:37:54 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_49392146
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Vitesse ja.
Die Dinsdag is echt een hele nare man.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_49392201
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:10 schreef TIM-846 het volgende:
Nou.. nog meer nieuws..
[..]
Ach, Wooter, die is nou na z'n Ajax tijd volgens mij niet echt veel beter geworden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:55:36 #244
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49392553
Lekker dat Jong-Ajax die laatste wedstrijd van NEC heeft verloren.. .
Nog een teug uit de gifbeker .
-
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:42:39 #245
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_49393770
quote:
Deelnemers aan Amsterdam Tournament
dinsdag 15 mei, door AFCA-035, Hilversum, 00:32u, JvB

De Britse zender Sky, dat uitzendrechten heeft van het Amsterdam Tournament, meldt dat naast Ajax, Newcastle United en Atletico Madrid zullen deelnemen aan het toernooi van Ajax. De vierde deelnemer moet een club uit Italie worden.
Ajax Netwerk
Volgens de zender speelt Ajax op donderdag 2 augustus de tweede wedstrijd van de avond tegen Newcastle United om 21.15 uur. Op zaterdagavond volgt om 21.15 uur het duel van Ajax tegen de Italiaanse tegenstander. Ajax zou dus niet uitkomen tegen Atletico Madrid.
Wat jammer dat ik nou net op vakantie ben tijdens het Tournament
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_49393856
Het is inderdaad een van de meest saaie toernooien die ik ken. Het deelnemersveld is dit jaar ook wel stukken minder dan.
That's all folks!
pi_49393875
De tegenstanders gaan er wel op vooruit zeg.
pi_49393876
De tegenstanders gaan er wel op vooruit zeg.
pi_49394486
Ach, kunnen alle teletekst supporters ook is naar Ajax
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_49394562
Lijkt eerder een Alkmaarse tournament dit jaar met Newcastle en Atletico .
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')