Schemaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben niet echt trots op mezelf. Loop dingen uit te stellen en mn schema loopt in de soep. Wiskunde ga ik goed (redelijk dus) maken, maar Latijn
Nee, schema is ook alleen: Iedere dag 3 bladzijdes latijn (al 2 dagen niet gedaanquote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Schema![]()
Heb je deze foktijd wle ingeplant?![]()
als het tijd word om Latijn te leren natuurlijkquote:
Mailen is wat onpersoonlijk voor een stagegesprek plek afspraakquote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
zal ik bellen of mailen? ik ben meer van het mailen maar bellen wordt ws meer gewaardeerd (voor idd, een eventuele stageplek)
Bellenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Etcetera het volgende:
zal ik bellen of mailen? ik ben meer van het mailen maar bellen wordt ws meer gewaardeerd (voor idd, een eventuele stageplek)
quote:Afhankelijk van jouw toekomstplannen en belangstelling kun je met de afstudeerrichting Multimedia & Vormgeving op veel plaatsen aan de slag. Multimediagebruik kom je op grote schaal tegen in het bedrijfsleven, de wetenschap, de filmindustrie en bij de televisie. In bijna alle films of tv-programma's vind je computeranimaties of elektronische beeldschermmanipulatie terug. Ook in de uitgeversbranche, in de medische wereld, bij culturele instellingen en op onderwijs- en reclamegebied zijn multimediatoepassingen niet meer weg te denken. Werken in de wereld van computergames of het starten van een eigen bedrijf is ook mogelijk.
Wat kun je worden?
Met de afstudeerrichting Multimedia & Vormgeving kun je onder andere gaan werken als
* webdesigner,
* multimediaontwerper,
* interaction designer,
* consultant nieuwe media,
* projectmanager digitale media of
* freelance designer.
Welke?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
en probeer dan maar uit te leggen aan opa en oma wat je later wordt
ik ga iig een spellete spelengenoeg gebeld voor vandaag
Gezellige boel. Dan komt er ook niet veel van leren hequote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan bel ik de brandweer wel met een melding bij je huis van een uitslaande brand
Maar je zit dan niet meer achter de pcquote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezellige boel. Dan komt er ook niet veel van leren he
Doel bereiktquote:Op maandag 14 mei 2007 15:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar je zit dan niet meer achter de pc![]()
jeaaaaaahquote:Op maandag 14 mei 2007 10:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vooral die laatste zou mn moeder leuk vindenWe gaan voor Puk, Pepper of Pebbles (danku Nes
) Toevallig alledrie met een P
en we moeten 2 namen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |