Maar dan wel als ze net zijn vertrokken voor 2 weken vakantie naar de Heimatquote:Op maandag 14 mei 2007 11:34 schreef Sunprincess het volgende:
Ik ben ook voor de brievenbus.
Precies!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Maar dan wel als ze net zijn vertrokken voor 2 weken vakantie naar de Heimat
Laat staan dat ze de taal begrijpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Precies!
En ik denk niet dat het veel zin heeft om ze te gaan uitleggen dat het onhygiënisch is om strontluiers over het balkon te gooien. Als ze dat zelf al niet kunnen bedenken, zullen ze dat ook niet begrijpen als je het ze uitlegt.
Ze heeft een burka aan, ziet ze niet. Doh!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:59 schreef Houtspeer het volgende:
Dan beeld je het toch uit?
Daarom, ik denk dat ze, als je de luier in de brievenbus stopt, wel begrijpen dat je niet wilt dat ze hem van het balkon gooien. Lijkt mij een duidelijke boodschap. Begrijpen ze dat niet kun je altijd zelf nog voor hun deur schijten, kijken hoe ze dat vinden.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:55 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Laat staan dat ze de taal begrijpen.![]()
Voor de deur schijten is wel een stuk erger dan luiers uit de balkon gooien. Als ik TS was, zou ik de wooncorperatie (zo heet het toch?) bellen. Als ze niks doen kan je ze aanklagen, niet de buren maar jouw wooncorperatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Daarom, ik denk dat ze, als je de luier in de brievenbus stopt, wel begrijpen dat je niet wilt dat ze hem van het balkon gooien. Lijkt mij een duidelijke boodschap. Begrijpen ze dat niet kun je altijd zelf nog voor hun deur schijten, kijken hoe ze dat vinden.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:36 schreef LENUS het volgende:
maar triest genoeg voor mij niks nieuws aan onder de zon.
Afgelopen zondag echter is wat mij betreft het absolute dieptepunt bereikt. Een Marokkaanse familie zijn is onlangs verblijd met een wolk van een baby. Deze wolk blijkt naast heel hard te kunnen krijzen krijsen,
Nee de Green Mountain Transit Agencyquote:Op maandag 14 mei 2007 10:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Georgia Motor Trucking Association ?
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee boh gek het is Great Minds Think Alike
Fucking hell, sommige lui zijn echt te a-sociaal gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:28 schreef LENUS het volgende:
Dus die luiers in de brievenbus knallen? Beetje smerig klusje. En ik weet ook niet op welk nummer die gasten wonen. Die hele verdieping is bezet door ex-rifbewoners en ze lopen bij elkaar nogal de deur plat. Daar weet ik niet wie op welk adres woont. Ik zie door de Marokkanen bomen het bos niet meer.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Daarom, ik denk dat ze, als je de luier in de brievenbus stopt, wel begrijpen dat je niet wilt dat ze hem van het balkon gooien. Lijkt mij een duidelijke boodschap. Begrijpen ze dat niet kun je altijd zelf nog voor hun deur schijten, kijken hoe ze dat vinden.
Dat dus, mensen beesten die luiers van het balkon gooien zijn denk ik niet in staat te begrijpen dat dit sinds de middeleeuwen in Nederland niet gebruikelijk is om zo om te gaan met afval.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:53 schreef Sunprincess het volgende:
[..]
Precies!
En ik denk niet dat het veel zin heeft om ze te gaan uitleggen dat het onhygiënisch is om strontluiers over het balkon te gooien. Als ze dat zelf al niet kunnen bedenken, zullen ze dat ook niet begrijpen als je het ze uitlegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |