OMG wat een aflevering!! Zet er van de week wel meer over neer hier, nu ff geen tijd. Die Mark Schwahn ga ik dan maar niet bekijken
![]()
. Wat spannend!
edit:
Nou even een goede reactie op de aflevering.
Wat een cliffhanger zeg! Ik denk dat het net een schampschot is geweest. Lucas is wel even helemaal van het padje. Maargoed, hij wordt dan ook door verschillende mensen voor gek verklaard terwijl hij juist eindelijk de waarheid weet! En dan je moeder zien zoenen met de moordenaar, er is iets in Lucas geknapt. Als hij Dan wel heeft geraakt dan is Lucas echt de pineut, met voorbedachte rade, dat verhaal dat hij tegen Peyton ophing, dat ze whatever happened altijd in zijn hart bleef.
En idd die reactie toen zijn moeder out ging en Dan haar wilde helpen, oké Dan is de moordenaar, maar op dat moment wil je toch het beste voor je moeder, wat een freak!
Ik hoop dat het goed met Karen afloopt, ze draagt het kind van Keith, een echte herinnering aan hem! En Dan is echt een vuillak zeg, Major Scott, brr!
Maargoed we zullen zien hoe 't afloopt. Ik hou het op een schampschot en Karen die de baby te vroeg krijgt.
Ik vind het tof voor Peyton trouwens dat ze naar LA gaat. Is misschien ook wel goed zo, kan ze zichzelf zijn en tussen de andere ARTstudents zijn.
Jimmy Edwards, wat mooi van Mouth he. De mensen die toch het jaarboek tekenen en dan afleveren bij de moeder van Jimmy. Wat een ontroerend moment! Alleen al voor die moeder zou het fijn zijn als zijn naam gezuiverd wordt.
Het verhaal van Brooke was niet zo op de voorgrond deze keer, maar dat kwam omdat er zoveel anders belangrijks gebeurde. Wel fijn zij en Chase
![]()
.
En ik geloof vast en zeker dat Nathan wel bij een of ander team komt te basketballen, hij moet zichzelf weer bewijzen maar dat komt vast goed! En hoe hij opkomt voor Hailey, super.
Mouth en Gigi, wat schattig weer he
![]()
, ik vind Mouth echt leuk, totally zichzelf. Tof dat hij nog zo opkomt voor zijn vriend, echt respect.
Ik ben al erg benieuwd naar seizoen 5. Hopelijk is dat 4 jaar later en zien we hoe iedereen zich heeft ontwikkeld, of de vriendschappen zijn gebleven en of ze nog bij elkaar in de buurt wonen of juist ver uit elkaar. Of iedereen school heeft afgemaakt of juist een hele andere weg zijn ingeslagen. Ik vind dat wel heel boeiend om te zien/weten.
Dat zou ook een mooi seizoen zijn om de serie af te ronden. Aan al het goeds komt een eind dus ook aan One Tree Hill. Niet dat ik het dan niet jammer vind, maar ik zou het zonde vinden als maar verhaallijnen gaan schrijven om de serie maar te behouden en dat het dan saai wordt. Het moet gewoon zo blijven als het nu is!
[ Bericht 86% gewijzigd door Mikani op 01-06-2007 19:15:44 ]