Kan 2 kanten op: Of echte kipfilet, of inlegtietenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:36 schreef petraa het volgende:
Palma begon over kipfilet tegen Lieke, het verhaal mis ik ff.
Hehequote:Op maandag 14 mei 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan 2 kanten op: Of echte kipfilet, of inlegtieten![]()
Lieke zocht kipfilet (voor op het brood). Ze keek in de koelkast, Palma zei dat het er niet meer was.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:36 schreef petraa het volgende:
Palma begon over kipfilet tegen Lieke, het verhaal mis ik ff.
Alsof dat wat uitmaakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
Jammer dat Amanda altijd de achterkant van haar haar vergeet.
Het lijkt bijna alsof ze buiten zitten met die ' tegels'quote:Op maandag 14 mei 2007 09:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu het vloerkleed is weggehaald is het helemaal een kale kantine geworden.
[afbeelding]
Ik zat dat net ook te denken. Een ongelofelijke kille boel is het daar geworden.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof ze buiten zitten met die ' tegels'
Dat komt puur door die tegels. Dat zijn buitentegels.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zat dat net ook te denken. Een ongelofelijke kille boel is het daar geworden.
Totaal zonder klasse, die bij zo'n huis hoort.
De vorige indeling was veel warmer en gezelliger.
Ik mis inderdaad die lange tafel, stond veel netter en was gezelliger.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik zat dat net ook te denken. Een ongelofelijke kille boel is het daar geworden.
Totaal zonder klasse, die bij zo'n huis hoort.
De vorige indeling was veel warmer en gezelliger.
Maar ze heeft wel weer tijd om te gaan zeurenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
Palma wil geen eitjes koken voor Lieke, daar heeft ze geen tijd voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |