Het blijft ongelooflijkquote:Op maandag 14 mei 2007 09:20 schreef petraa het volgende:
natas: ik vind vliegen ranzig, kun je die broodjes even afdekken.
P. Nee ik ga niet alles afdekken.
We hebben er al eenquote:Op maandag 14 mei 2007 09:21 schreef petraa het volgende:
Volgens Palma lopen als Natas weggaat, de ratten op tafel
Nee hoor hij was boos op diezelfde Lieke en zo rustgevend is ze voor hem niet, niet in de vergelijking met Silvia, omdat mijn inziens Silvia wat oprechter is als Lieke, en dat voelt Huub, het gaat hem nu puur om zijn kwakkie regelmatig te kunnen lozen bij Lieke.(Zie gesprek moeder en vader van Huub)quote:Op maandag 14 mei 2007 01:39 schreef FdW het volgende:
[..]
''Huub ging afgelopen nacht voornamelijk uit z'n dak om Brian''... zoals velen, what's new?
Maar Huub blijft sterk, gesteund door LIEKE, die de kalmerende rol van Sylvia overneemt.![]()
![]()
Heb je ook die smileys achter de reply gezien ?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor hij was boos op diezelfde Lieke en zo rustgevend is ze voor hem niet, niet in de vergelijking met Silvia, omdat mijn inziens Silvia wat oprechter is als Lieke, en dat voelt Huub, het gaat hem nu puur om zijn kwakkie regelmatig te kunnen lozen bij Lieke.(Zie gesprek moeder en vader van Huub)
Sil komt op mij ook veel oprechter over dan Lieke. Bij haar kon Huub ook echt rustig worden en bij Lieke heeft hij dat niet. Dat hij niets voor Lieke voelt geloof ik dan weer niet, want hij is zo jaloers als het maar kan. Hij zit nog in de ontkenningsfase volgens mij. Leuke bijkomstigheid van Lieke voor Huub is inderdaad dat hij zijn kwakkie kan lozen, om het maar plat te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef maril het volgende:
[..]
Nee hoor hij was boos op diezelfde Lieke en zo rustgevend is ze voor hem niet, niet in de vergelijking met Silvia, omdat mijn inziens Silvia wat oprechter is als Lieke, en dat voelt Huub, het gaat hem nu puur om zijn kwakkie regelmatig te kunnen lozen bij Lieke.(Zie gesprek moeder en vader van Huub)
meikever volgens het scherm.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:24 schreef Tissik het volgende:
Haha hebben ze nou een kakkerlak in de kapsalon?
Eensch.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Sil komt op mij ook veel oprechter over dan Lieke. Bij haar kon Huub ook echt rustig worden en bij Lieke heeft hij dat niet. Dat hij niets voor Lieke voelt geloof ik dan weer niet, want hij is zo jaloers als het maar kan. Hij zit nog in de ontkenningsfase volgens mij. Leuke bijkomstigheid van Lieke voor Huub is inderdaad dat hij zijn kwakkie kan lozen, om het maar plat te zeggen.
Schrijf een brief naar palma waar je haar op der taak wijst.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:28 schreef petraa het volgende:
Schiet op met dat ontbijt, want ik weet zeker dat het gezeik gaat worden en moet ik nog zoooooooooooveel doen.
Same herequote:Op maandag 14 mei 2007 09:28 schreef petraa het volgende:
Schiet op met dat ontbijt, want ik weet zeker dat het gezeik gaat worden en moet ik nog zoooooooooooveel doen.
Gewoon om 6 uur opstaan en als de miljonairs slapen veel gaan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |