Nee, nietwaar. Er is een hotfix waarvoor je kon bellen met MS.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan is het verholpen. Totdat je weer updates gaat doen natuulkdan heb je er weer ff last van. Dr is nog geen hotfix
ik ga even kijken waar dat cmd bestand stondquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, nietwaar. Er is een hotfix waarvoor je kon bellen met MS.
Als je die zou gebruiken dan hoef je niet eerst dat cmd bestandje te laten draaien vermoedelijk.
Hoedanook, na het draaien van dat cmd ding kun je gewoon je updates weer binnen halen zonder dat er iets aan de hand is en zonder dat je opnieuw last krijgt van dit probleem
In een nieuw bestand pleuren en dat repair.cmd noemen en dubbelklikken.quote:net stop bits
net stop /s wuauserv
regsvr32 /u wuaueng.dll /s
del /f /s /q %windir%SoftwareDistribution*.*
del /f /s /q %windir%windowsupdate.log
regsvr32 wuaueng.dll /s
net start bits
net start wuauserv
wuauclt.exe /resetauthorization /detectnow
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef vosss het volgende:
No need to:
[..]
In een nieuw bestand pleuren en dat repair.cmd noemen en dubbelklikken.
ff wachten, pc opnieuw opstarten en naar windowsupdate gaan en alles updaten
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef neo2000 het volgende:
Best jammer dat niemand meer kan lezen schijnbaar.
Ik heb dit alles gedaan, maar mn CPU schiet nog altijd omhoog zodra ik even een iets open.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef vosss het volgende:
No need to:
[..]
Jij bent een kloon he..?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Ik heb dit alles gedaan, maar mn CPU schiet nog altijd omhoog zodra ik even een iets open.
Even voor de duidelijkheid: Mn CPU blijf dan niet constant op 100% staan, het duurt een paar seconden en daalt dan weer richting de 0%. En het is niet svchost die CPU gebruikt, het zijn altijd de programma's die ik op dat moment opstart die de CPU naar 100 laten schieten.
Weet dat ik een noob ben op computer gebiedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jij bent een kloon he..?
Ik zou gewoon start -> uitvoeren -> shutdown -s intypen. Geen CPU tijd meer die naar 100 piekt. Ja, misschien heel even, maar hierna is het overduidelijk opgelost.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:43 schreef vosss het volgende:
No need to:
[..]
ja,dat had ik net ook. Hier ligt dat wel degelijk aan svchost. Probeerde die updates te doen, wil niet ikke cancelen, ikke FF openen,hele pc "vast"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Ik heb dit alles gedaan, maar mn CPU schiet nog altijd omhoog zodra ik even een iets open.
Even voor de duidelijkheid: Mn CPU blijf dan niet constant op 100% staan, het duurt een paar seconden en daalt dan weer richting de 0%. En het is niet svchost die CPU gebruikt, het zijn altijd de programma's die ik op dat moment opstart die de CPU naar 100 laten schieten.
Hmm, nou Vosss, dit was toch te vroeg gejuicht. Vanochtend was alles weer retetraag en verbruikte het bestand cvchost toch weer een groot deel van mijn CPU. Dus ik heb toen toch maar weer de automatische Windows Updates uitgezet en meteen was de traagheid verholpen.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Thanks, ik heb het gedaan, de automatische updates heb ik weer ingeschakeld en svchost geeft toch geen problemen, dus het lijkt inderdaad te werken.![]()
helpt ook al voor geen meterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
het lijkt er lichtelijk op, dat het batch bestand van tweakers hier werkt. Helaas waren er geen updates die ik kon downloaden om het te checken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |