Jij wilt proefkonijntje zijn ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toch heb ik liever de leuke jonge stagair die nog het een en ander moet leren![]()
Ben je Cahirquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar een kopie van een kopie van een kopie wordt steeds slechtere kwaliteit maar iedereen leeft dan wel voor altijd![]()
Wat is er mis met gewoon uitgaan LOLquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam, de ware liefde ben jezelf
houdt eens wat meer van jezelf
niets mis met eigenwaarde en zelfrespect
Hi, ik moet weer vandoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Ik wil eigenlijk wel naar buiten. Misschien zo eens een eind lopen langs het Haringvliet..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
series downloaden en kijken? Fietstocht maken?
Heimwee naar London?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Verkoudheid? Verdriet? Allergie?
Ik gok antwoord A of C. Ik denk dat ik allergisch ben voor Nederland, want in Londen had ik er geen last van...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Verkoudheid? Verdriet? Allergie?
Dat altijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
Heimwee naar London?
Klopt, je hebt volgens mij absoluut niet gesnotterd toen we mekaar tegenkwamen. (It's a small world after all!)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok antwoord A of C. Ik denk dat ik allergisch ben voor Nederland, want in Londen had ik er geen last van...
je weet toch dat toeval niet bestaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Was dat toevallig of hadden jullie toch iets afgesproken?
Ik nies, snotter en snuit aan de lopende band vandaag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:47 schreef Twoflower het volgende:
Klopt, je hebt volgens mij absoluut niet gesnotterd toen we mekaar tegenkwamen. (It's a small world after all!)
epi·lep·sie (de ~ (v.))quote:
Toeval bestaat wel, daarom vraag ik ook of het hier het geval wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet toch dat toeval niet bestaat![]()
Misschien kou gevat toen je nogal verhit die sauna uitkwam?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik nies, snotter en snuit aan de lopende band vandaag.
En dat laat ruim een week op zich wachten? Beetje onwaarschijnlijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:23 schreef wonderer het volgende:
Misschien kou gevat toen je nogal verhit die sauna uitkwam?
Ehm, is het niet meer zo dat meneer Van Dale het met jou oneens is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Stroekie het volgende:
epi·lep·sie (de ~ (v.))
1 plotseling opkomende, tijdelijke stoornis van de hersenfuncties die in aanvallen optreedt => vallende ziekte
volgens mij is meneer van Dale het oneens met je
maar wellicht dat hij door het wachten op antwoord wat recalcitrant geworden is![]()
geen ideequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ehm, is het niet meer zo dat meneer Van Dale het met jou oneens is?
toe·val2 (het, de ~ (m.))quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Stroekie het volgende:
geen idee
volgens mij had ik toen niet een acute AANval van appelflauwte![]()
zou zou dat ook op TOEval berusten
Nou dan moet dit dus wel het sluitende bewijs zijn dat meneer van Dale dus in een recalcitrante bui isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
toe·val2 (het, de ~ (m.))
1 aanval van epilepsie
Ik noem het meer het sluitend bewijs dat je beter moet leren zoeken in een woordenboek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:48 schreef Stroekie het volgende:
Nou dan moet dit dus wel het sluitende bewijs zijn dat meneer van Dale dus in een recalcitrante bui is![]()
Maar ik ga eens kijken in welke bui de buschauffeur en de conducteur zijn
tot straks![]()
Hey Miss Marvel! How the hell are you doin'?!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
en maar beter ook. Stel je voor dat ze maar met z'n 2en waren. Dan waren ze vandaag nog niet klaar
Oftewel, lekker manipuleren met data en je krijgt vanzelf overal kanker van?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Orale seks verhoogt de kans op keelkanker, zowel bij vrouwen als bij mannen. Bij mensen die in het verleden zes of meer orale sekspartners hebben gehad, blijkt het risico toegenomen met een factor drie tot negen, afhankelijk van de statistische analyse die de onderzoekers op hun data loslaten.
Wtfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Orale seks verhoogt de kans op keelkanker, zowel bij vrouwen als bij mannen. Bij mensen die in het verleden zes of meer orale sekspartners hebben gehad, blijkt het risico toegenomen met een factor drie tot negen, afhankelijk van de statistische analyse die de onderzoekers op hun data loslaten.
Ik zou al dood moeten zijn![]()
Heb je Hi? Dan is het namelijk inderdaad zo'n verkoperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Vlarp het volgende:
ARGH!
Ik heb in de afgelopen 4 dagen al 10 keer een onbekend nummer wat belt.. en maar niks inspreken op m'n voicemail. Ik neem ook niet op, want het is ongetwijfeld zo'n verkoopgedoe..
Nee, T-Mobile.. al jaren..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je Hi? Dan is het namelijk inderdaad zo'n verkoper
Orale seks verhoogt dus helemaal niet de kans op kanker, is slechts een twijfelachtig statistisch verband, dat zegt niets over een causaal verband.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou al dood moeten zijn![]()
Do'hquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Orale seks verhoogt dus helemaal niet de kans op kanker, is slechts een twijfelachtig statistisch verband, dat zegt niets over een causaal verband..
Grijs haar vergroot de kans op doodgaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Van roken ook. En van chips ook. En van brood ook (ooit gehoord).
Volgens mij krijg je van alles kanker, als je het maar vaak genoeg en in grote getalen naar binnen werkt.
Ouder worden ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Grijs haar vergroot de kans op doodgaan..
dat zo'n boek bestaat uit inconsistente data ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik noem het meer het sluitend bewijs dat je beter moet leren zoeken in een woordenboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |