Zou jij daar een antwoord op weten danquote:Op maandag 14 mei 2007 00:04 schreef Dark het volgende:
Lieke vraagt aan Aman of ze ook iets gewonnen zou hebben als ze vierde was geworden.
Aman geeft geen antwoord.
Ja maf hequote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef SiRojK het volgende:
Nu zijn er wel allemaal mensen 'weg'.. Nasty, Niels, Huub, Jaap
Jaap en Natas zijn ook in de slaapkamer. Eric is aan het draaien.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef SiRojK het volgende:
Niemand mist zequote:Op maandag 14 mei 2007 00:07 schreef SiRojK het volgende:
Zo slecht, ik zie liever wat die mensen doen, dan 4 streams op 2 'situaties'quote:Op maandag 14 mei 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap en Natas zijn ook in de slaapkamer. Eric is aan het draaien.
Nico en Huub zijn buiten beeld.
Ik buk ff agriequote:Op maandag 14 mei 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met een welgemeend
[afbeelding][afbeelding]
neem ik afscheid van u, waarde fokkers.
![]()
![]()
Truste. Er is nix te beleven bij DGK dus ik zal ook wel snel afhakenquote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
Nou ik hou het voor gezien en zwaai iedereen uit . (mezelf dus)
Truste en veel fun![]()
![]()
Truste op streams gebeurt er niet veel de weg achter mijn huis wel, botsing.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
Nou ik hou het voor gezien en zwaai iedereen uit . (mezelf dus)
Truste en veel fun![]()
![]()
Waarom denk je dat en waarover gaat dat dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef FdW het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat er achter een klein juridisch steekspel plaatsvindt.![]()
Hoe gaat het met je caps, lukt het al een beeje?quote:Op maandag 14 mei 2007 00:26 schreef FuTilE het volgende:
Gebeurt er nog iets?!
Ik heb de trap van Nicolaas, wegens juridische zaken, even gelinkt in de updates; een kwestie van zelfbescherming bij een horrornichtenaanvalspogingquote:Op maandag 14 mei 2007 00:24 schreef FdW het volgende:
Het kan bijna niet anders dan dat er achter een klein juridisch steekspel plaatsvindt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |