Wijffie!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee wijffie, ik heb liever dat je zelf komt.![]()
Gatver..........................wilde net een patatje verorberen....quote:
Met jou copuleren om een mooie dochter te bewerkstelligen die als een copie van jou is, mijn hart.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Copuleren of Copieeren?![]()
Ik moet nog etenquote:
... als je iets te drinken wil kun je aan de tietjes zuigen...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gatver..........................wilde net een patatje verorberen....
Zout ff op en neem een glaasje mineraalwaterquote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Met jou copuleren om een mooie dochter te bewerkstelligen die als een copie van jou is, mijn hart.![]()
![]()
Natas heeft zelfs twee frietzakjes voor je zo te zienquote:Op zondag 13 mei 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Gatver..........................wilde net een patatje verorberen....
Nee zijn zweeds.. Duurt lang voor ze warm zijnquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda, je tiet valt er bijna uit
[afbeelding]
Ach what else is newquote:Op zondag 13 mei 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda, je tiet valt er bijna uit
[afbeelding]
Mmm een boswandeling is lekkerderquote:Op zondag 13 mei 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zout ff op en neem een glaasje mineraalwater![]()
Aan de mooiste Boulevard van Nederland, 3 kwartier van Rotjeknorquote:
Grapjasquote:Op zondag 13 mei 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Met jou copuleren om een mooie dochter te bewerkstelligen die als een copie van jou is, mijn hart.![]()
![]()
Zweedse slijmbalquote:
Oh die stuiterballen van de ikeaquote:Op zondag 13 mei 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zijn zweeds.. Duurt lang voor ze warm zijn![]()
Iets specifieker graag ?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Aan de mooiste Boulevard van Nederland, 3 kwartier van Rotjeknor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |