wieso ben ik geen autochtoon meer?quote:
Je bent toch gewoon en "Roy"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wieso ben ik geen autochtoon meer?
nee, een volbloed Hollanderquote:
dus mag ik geen roy neerzetten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, een volbloed Hollander!
vooruit, voor deze keerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
dus mag ik geen roy neerzetten??
camera is niet goed,ik laat me gezicht wel zienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
die is wel erg verdacht bruin!
wanneer laat jij je mocrogezicht zien?
hihi en nu maar hopen dat ik geen doodsbedreihgingen krijg van de islam extremetistenquote:
nee ben gewoon blanker dan de gemiddelde maeokkaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vet kapsel
zo marrokaans zie ji jer niet uit, of is je cam gewoon kut?
je bent verhollandstquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee ben gewoon blanker dan de gemiddelde maeokkaan
quote:
vergeet nbiet dat ik kwart frans ben hequote:
kwart frans, kwart hollands, kwart marrokaans, kwart tunesier?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
vergeet nbiet dat ik kwart frans ben he
huh nee kwart frans 75 procent berberquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kwart frans, kwart hollands, kwart marrokaans, kwart tunesier?
een wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Double-Helix het volgende:
[afbeelding]
hier doe ik me voor als een sahrawi
hoeft niet heb ik ook niet gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kut, ik moet ook nog goede foto plaatsen
maar of ik me daar speciaal voor ga scheren ?![]()
doe gewoon zoeen sahara look alike feauteau,en als je met een hoofddoek doet dan beloof ik dat ik het ook zal doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
Ik ga een foto met hoofddoek fixen.
BURKA SELIMquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
van wie?, je zus?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
wehehe tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |