Het vorige toernooi was Romequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:00 schreef dndiek het volgende:
Wat is er met het vorige Masters toernooi gedaan?
inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste kan niet imo, Safin was al vrij duidelijk om 11.30 bijv.
Ik had nog wel tegen je gezegd dat je een wedstrijd niet gepolled had .. is dit mijn dankquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Verschillen Elikian en -Vaduz-:
Avontuurlijk ingevuld Elik.
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ik had nog wel tegen je gezegd dat je een wedstrijd niet gepolled had .. is dit mijn dank
Nee, die was er nog niet toen ik postte.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef BVO het volgende:
Wackyduck heeft geen schifitng?
22 verschillen hebben we.
of kies er nog 1 van een nog te spelen wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:17 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nee, die was er nog niet toen ik postte.
En ik heb er niet aan gedacht daarna, maar het aantal verschillen lijkt me toch zodanig dat er wel een uitslag is.![]()
Morgen ook al tweede ronde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef XL het volgende:
Morgen nog geen R2 toch? Als ze Order of Play bekend maken, wie iemand het dan checken....en de te voorspellen wedstrijden plaatsen?
Ik heb internet in de vensterbank. Ik ga het nu doen.quote:
opgaves tellen hier altijd mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Juan Zueco het volgende:
XL, even een vraagje: telt de wedstrijd van Daniel nog mee? Dit omdat Daniel opgaf in de tweede set.
J.
P.s. Ik ga er vanuit dat de Youzhny wedstrijd sowieso niet mee telt.
Klopt. Geen probleem. Ik vind echter opgaves voor iedereen even onvoorspelbaar. Speculeren op een blessure is lef hebben en mag beloond worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Ok, Youzhny telt dus niet mee.
Daniel dus wel?
Bij de concurrent hanteren ze andere regels, dus vandaar mijn verwarring.
J.
het is jammer dat dopingresultaten zo lang op zich laten wachten, anders konden we gokken op het aantal betrapten Argentijnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef mitt het volgende:
Het totale aantal games van alle Argentijnen was een mooiere geweest
15 gamesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:58 schreef XL het volgende:
Schifting: het aantal games van Vliegen tegen Gasquet.
Nee, die hakte RRH er in 5 sets af.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef XL het volgende:
[..]
het is jammer dat dopingresultaten zo lang op zich laten wachten, anders konden we gokken op het aantal betrapten Argentijnen
Ik had het even na moeten gaan bij een betrouwbare bron. Bij een of andere sportpool had ik 'm in m'n team en daar ligt hij eruitquote:
Hernych heeft wel gespeeld:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef XL het volgende:
[..]
opgaves tellen hier altijd mee.
wat is er met de Youzhny-partij... als iemand zich heeft terug getrokken telt het niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |