Ja, vandaag gaat het ook thuis met internet niet meer lukken. Ik zit nog op kantoor en heb nog geen uitzicht op de rit huiswaarts. Ik moet zelfs zometeen mijn auto buiten gaan zetten omdat de parkeergarage sluit. Positief puntje: de spits is vrijwel voorbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:24 schreef XL het volgende:
Ik ging maandagavond om 22:30 de keuken in om te kokenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:55 schreef Elikian het volgende:
Sterkte XL!
Overigens hoop uj dat je nu toch thuis bent gekomen inmiddeld
En troost je, ik zat vorige week ook nog tot 21.30 op het werk. Deadlines zuigen
Welkom bij het werkende volkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ging maandagavond om 22:30 de keuken in om te koken![]()
Dat was gister.quote:
XL, ik ben het niet eens met de uitslag van ronde 1.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef XL het volgende:
...uitslag...
Hmmm, niet zo netjes van me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Top dat je het nog doet, XL.
Kloppert.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef borisz het volgende:
en ik heb Bos verslagen op de schifting geloof ik
Desondanks 0 punten, dat wilde ik ermee zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef Elikian het volgende:
?? Ik heb ronde 3 wel ingevuld :|
Streep erdoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef XL het volgende:
De volgende eerste ronde partijen waren onjuist!
XL - TheVulture
Juan Zueco - Intel
Brahimov - Bruce117
Bos81 - Borisz
Winnaars waren XL, Juan Zueco, Bruce117 en Borisz
Dat maakt nogal een verschil en na uitschakeling hebben sommige niet meer voorspelt, alleen waren ze achteraf niet uitgeschakeld. Van Bruce117 heb ik voorspellingen tot diep in het toernooi. Hij ontdekte de fouten. De rest is te vroeg gestopt met voorspellen. Ik ben in dubio over de juiste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |