Dat heb ik ook gedaan, maar dan met een Adidas Micoachquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:16 schreef Joene het volgende:
ik heb mezelf overigens een Garmin ForeRunner 305 in het vooruitzicht gegeven als ik het vol blijf houden om te lopen
Ik heb die ambitie wel iigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik loop dinsdags, vrijdags en zondags.![]()
(Goed, die vrijdag hoort eigenlijk donderdag te zijn, maar is tot nu toe steeds vrijdag geworden).
Ik hoor eigenlijk nog ergens tussendoor paard te rijden, maar dat ligt momenteel even stil.![]()
Al vind ik hardlopen nu al bijna even leuk en verslavend als dat..
Hebben jullie eigenlijk ook de ambitie om een wedstrijdje te lopen aan het eind van jullie schema?
In je stoutste dromen misschien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
En ik zal uitkijken.. 22 minuten is immers niet niks.. dat doe jij mij nog niet na!
En dan verwijs je MIJ door naar "seks".. Wie begint hier over stoute dromen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In je stoutste dromen misschien.
Ik heb het over hardloop dromen hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
En dan verwijs je MIJ door naar "seks".. Wie begint hier over stoute dromen?![]()
Hardloop-dromen zijn heus mijn stoutste niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb het over hardloop dromen hoor...![]()
Ik weet niet wat jij allemaal in je hoofdje aan het halen bent, maar een koude douche wil wel eens helpen.
Zullen we weer on-topic gaan ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Hardloop-dromen zijn heus mijn stoutste niet.![]()
Bedankt voor de tip, de douche bewaar ik nog even voor als ik terug ben van mijn zeer slopende 22 minuten-loop!
Ja goed.. Dus heb jij nog hardloop-dromen voor de toekomst?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zullen we weer on-topic gaan ?
anders stuur je maar een pm
Mja, dat moeten we ook weer niet hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef Joene het volgende:
In het begin te enthousiast lopen helpt je aan blessures en kan je in week 3 helemaal niet meer lopen
Dem. Dit weekend komt echt rot uit helaas.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:54 schreef Twizu het volgende:
Even meelezen hier!
Ik ga werken aan de 10 km. Oh, voor de liefhebbers: Bij aktiesport is er nu 25% korting op de gehele hardloopcollectie, alleen dit weekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |